יח"צ, פרסום ושיווק

שחר תקשורת שיווקית תחל להציע את שירותיה גם בדובאי והאמירויות

ליז רוזנבלט, מנכ"ל שחר תקשורת ליז רוזנבלט, מנכ"ל שחר תקשורת

משרד "שחר תקשורת שיווקית", המתמחה בייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור בעולם ההייטק חתם על הסכם שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "Procre8" בדובאי והאזור. ההסכם יאפשר להעניק שירותי ניהול קמפיינים תקשורתיים לחברות הייטק בדובאי ובישראל הכוללים יחסי ציבור, ניו-מדיה וניהול משברים. שיתוף פעולה זה נחתם על רקע הסכם נרמול היחסים בין שתי המדינות שנחתם לאחרונה, שמטרתו לקדם שלום במזרח התיכון. ליז רוזנבלט, מנכ"ל "שחר תקשורת שיווקית": "זוהי הזדמנות מצוינת לחדור לשווקים באמירויות".

חברת Procre8 הינה סוכנות יחסי ציבור B2B עטורת פרסים, מומחית IT, הממוקמת בדובאי, עם למעלה מ -16 שנות ידע בשוק הטכנולוגיה ויחסים חזקים עם מדיה. הסוכנות מתמחה באספקת שירותי יחסי ציבור מקצה לקצה יצירתיים, חדשניים ומותאמים אישית ללקוחות באזור. בין לקוחות החברה כולל מספר מותגי IT מובילים בתעשייה כמו Aruba Networks ,Riverbed Technology ,Veeam ועוד. החברה זכתה להכרה על ידי פורסטר כאחת מ- 85 סוכנויות PR הטכנולוגיות המובילות בעולם.

על פי ההסכם בין שתי החברות, תציע "שחר תקשורת שיווקית" שרותי יחסי ציבור לחברות טכנולוגיה ישראליות שמעוניינות לקבל חשיפה תקשורתית במדיה בערבית ובאנגלית במדינות המפרץ, בהן פעילה החברה. בנוסף, תשמש שחר תקשורת שיווקית כזרוע הישראלית של Procre8 ותנהל את יחסי הציבור, של חברות ההייטק הרב לאומיות, אותן מייצגת החברה באזור המזרח התיכון, במדיה הישראלית.

"אנו שמחים להרחיב את היקף המומחיות שלנו לשוק הישראלי באמצעות השותפות שלנו עם סוכנות מובילה בשוק שחולקת את ערכינו ביניהם יושרה ומחויבות מלאה לאספקת שירותי end to end היעילים ביותר עבור לקוחותינו", מסר קולין סלדנאה, מנכ"ל חברת Procre8.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות