דיגיטל

Digitalent נבחר במכרז הרשות לחדשנות להכשרת הייטק

מאשה דשקוב מאשה דשקוב

בית הספר למקצועות השיווק והדיגיטל Digitalent נבחר להיות אחד מ- 12 מכללות הרשאיות להכשיר הון אנושי להייטק במקצועות תומכים פיתוח ובית הספר היחיד ברשימה המתמחה במקצועות הדיגיטל, במסגרת המכרז של הרשות לחדשנות אשר התחייבה להשקיע 139 מיליון שקלים בהשמת עובדים להייטק.

בית הספר זכה בתקציב של מיליוני שקלים על מנת להכשיר מאות תלמידים אשר יקבלו מלגה מיוחדת. כמו כן, חלקם הגדול מהתלמידים אף יזכו להתחייבות להעסקה בחברות הייטק ובחברות אחרות בהתאם לעמידה בקריטריונים של בית הספר תוך חצי שנה מתום סיום הלימודים. תקציב הזכייה הולך להגדיל משמעותית את היקפי הפעילות של בית הספר שנחשב למוביל בתחום הכשרות למקצועות הדיגיטל בישראל.

בית הספר Digitalent
בית הספר Digitalent| יח"צ

המקצועות שנבחרו ללימודים הם: קורס מנהלי קמפיינים PPC, קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית וקורס מנהלי eCommerce. מדובר בהכשרות קצרות וממוקדות בנות כ- 4-5 חודשים בשעות הערב, ושמועברות על ידי מומחי דיגיטל בארץ בצורה מקוונת – בלייב, זאת על מנת לאפשר גם לתושבי הפריפריה לקחת חלק בתכנית.

מאשה דשקוב מנכ"לית ומייסדת Digitalent מציינת: "אנחנו נרגשים לקראת הפרויקט הגדול והכל כך חשוב. בית הספר Digitalent תמיד שאף למצוינות ולאחוזי השמה הגבוהים בענף. אנחנו שמחים שהרשות לחדשנות זיהתה לראשונה את מקצועות הדיגיטל כחלק ממקצועות תומכי פיתוח ומוכנה לעודד הכשרות והשמות גם במקצועות אלו. מקווים שזה סממן ראשון לכך שקטגורייה של מקצועות דיגיטל הכוללת נכון להיום מעל 20 מקצועות והתמחויות שונות, מקבלת הכרה רחבה והופכת לתחום רשמי בעל פוטנציאל תעסוקתי והשתכרותי גבוה. אנחנו נפעל בכל הכוח על מנת לעמוד בקריטריונים של הרשות ולהכניס מאות רבות של עובדים חדשים ואיכותיים לשוק העבודה כבר בשנה הקרובה".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות