מדיה

איחוד האמירויות פינת ישראל היום: ד"ר נאג'את אל-סעיד תכתוב טור בעיתון

ד"ר נאג'את אל-סעיד ד"ר נאג'את אל-סעיד

החוקרת ד"ר נאג'את אל-סעיד מאיחוד האמירויות מצטרפת ל"ישראל היום" כפרשנית ובעלת טור בעיתון. ד"ר נאג'את אל-סעיד היא חוקרת עצמאית במרכז האמירויות למחקרים אסטרטגיים ומחקר (ECSSR) באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. בנוסף לטור החדש בישראל היום היא גם בעלת טור ב"אל-איתיחאד" באיחוד האמירויות הערביות וב"אל-הוררה".

בשני העשורים האחרונים עסקה ד"ר נאג'את אל-סעיד בארגוני פיתוח ובמגזר הדיפלומטי וחיברה את הספר "מסכי ההשפעה: טלוויזיה לוויינית ערבית ופיתוח חברתי" בהוצאת Askance ובימים אלה היא עובדת על ספר נוסף העוסק בטוויטר במפרץ הערבי.

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט בירך את ד"ר נאג'את אל-סעיד ואמר: "זהו יום ייחודי. אני שמח לבשר על הצטרפותה לנבחרת הכותבים והפרשנים של 'ישראל היום', העיתון המוביל והמשפיע בתקשורת הישראלית. עיתון 'ישראל היום' הוא כלי התקשורת הראשון בישראל שמצרף לצוות כותביו פרשנית וחוקרת בכירה מאיחוד האמירויות באופן קבוע. יש פה מסר חשוב לחברה הישראלית, לחברה האמירותית ולחברה הערבית בארץ ובעולם. ד"ר אל-סעיד מביאה עימה ניסיון וידע נרחב ופרספקטיבה מרעננת ומסקרנת. אין לי ספק שהיא תעניק לקוראי 'ישראל היום' חוויית קריאה עשירה וייחודית".

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות