פרסום ושיווק

חומוס ועוגיות: איגוד השיווק משיק פרס חדשנות עם ארבעה זוכים

חומוס יכין, פתיבר פינוקים חומוס יכין ופתיבר פינוקים

לא עוד פרס ההשקה המנצחת, מעתה אמרו "פרס החדשנות". איגוד השיווק הישראלי משיק לרגל השנה החדשה את פרס החדשנות ומציין את החברות הזוכות לרבעון השלישי של 2020.

קבוצת ישראכרט עם שירות התשלומים Anypay מהנייד ובאפליקציית ישראכרט היתה הראשונה להשיק שירות לתשלום בטאצ’ מהנייד, בתזמון מושלם עם משבר הקורונה. השקת המוצר זכה לסיקור נרחב ואוהד בעיתונות ששם דגש על הקדמת השוק והראשוניות בהשקת השירות.

הקונספט הצרכני שבחרה יכין למוצר שימורי חומוס היה “הכי טעים להכין בבית” והוא בהחלט תואם את תקופת הקורונה שבה חזר הפוקוס להכנת אוכל טעים ומגוון בבית. לראשונה, חברת שימורים משיקה מוצר עם ערך קולינרי ומצליחה להכניס צרכנים חדשים לקטגורית השימורים. הסרטונים הקצרים שליוו את המהלך היו בגובה העיניים וללא פרזנטורים מפורסמים מה שאיפשר שימוש חכם בתקציב יחסית קטן באמצעות מהלך מצטבר, ששוחרר במספר גלים ושמר על שיח ציבורי קולינרי במשך 12 שבועות רצופים וייצר ויראליות. צרכנים העלו מאות תמונות וסרטונים של עצמם מכינים חומוס ומצלחתים – כי מי לא אוהב להראות את החומוס שהוא עשה בעצמו ויצא לו מעולה?

מתוך הבנה שכמעט כל ישראלי מחובר למוצר וחווה אותו במהלך חייו, המסר שהוביל את המהלך של אסם למוצר פתיבר פינוקים היה “פתיבר פינוקים – איפה היית עד עכשיו?”. אסם לקחו את אחד המוצרים הוותיקים והעבירו אותו מתיחת פנים, התוצאה התקבלה באהדה גדולה בקרב הצרכנים וגררה אלפי תגובות ברשתות.

הזוכה הרביעי בפרס החדשנות הוא מוצרי קנבאיס של קרונוס ישראל – פיס נטורלס. הצלחת אסטרטגיית השיווק של החברה הייתה יצירת חשיפה של המותג לשלושת קהלי היעד: רוקח, מטופל ורופא, ובידול המותג כאיכותי יותר משאר המשווקים קנאביס. בזכות הצלחת הקמפיין השיווקי המוצר תפס נתח שוק משמעותי בשוק רווי מתחרים ובזמן קצר מאוד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות