אסטרולוגיה

ההרגלים הכי, אבל הכי, מעצבנים של כל מזל ומזל 

הרשימה הבאה תאפשר לכם להכיר את ההרגלים הפחות מוצלחים שלכם ושל האנשים הקרובים אליכם, ידיעה חשובה שבטח תקל על הקשר שלכם ועל הזמן שלכם יחד

 

זה נכון שיש לכם מיליון תכונות טובות ובאופן כללי אתם האדם הכי נפלא עלי אדמות, אבל מה לעשות שאתם גם ממש אבל ממש מעצבנים לפעמים? אין באמת מה לעשות זהו חלק מהאופי שלכם.

 

בני מזל גדי – עקשנות שיא

עקשנות היא אחת מהתכונות המובהקות ביותר של הגדיים וכשהם מרגישים שהם צודקים הם יעמדו על שלהם בכל מחיר ובכל דרך, אז בפעם הבאה שמתחיל ויכוח סוער עם בן מזל גדי, אל תתעקשו בכל הכוח והניחו לו לנצח, או לפחות לחשוב שניצח.

 

בני מזל דלי – הכל ובגדול

בגדול, בני מזל דלי לא ממש מפחדים מכלום והם משוגעים על לקיחת סיכון, כל הזדמנות לבחון את הגבול היא אושר של ממש עבורם והם לא יהססו ולא יעצרו לחשוב על ההשלכות. הניחו להם לפעול כרצונם ואל תנסו למנוע מהם את אופי החוויות להן הם זקוקים כל כך, כי הם יעשו אותן עם או בלי הסכמתכם.

 

בני מזל דגים – אחריות מהם והלאה

בני מזל דגים לא משוגעים על לקיחת אחריותת ותמיד יעדיפו להפיל אותה על מישהו אחר – אל תתעצבנו, פשוט תוותרו, הם קצת ילדותיים ולפעמים יותר מידי עצלנים.

 

בני מזל תאומים – מתחילים בחדווה ומסיימים במנוסה

בני מזל תאומים אוהבים מאד דברים חדשים וקופצים מדבר לדבר בתשוקה ובמהירות רבה, אך בכל הקשור ליכולת לסיים דברים שהתחילו, בשלב הזה הם כבר נוטים להיעלם ולהמשיך הלאה, לדבר הבא. אל תכעסו עליהם, הם קופצניים ומשתעממים בקלות.

 

בני מזל שור – עקשנים והחלטיים

כששור מקבל החלטה, הוא משוכנע שהיא הנכונה והטובה ביותר ולכן יתעקש ויעמוד עליה בכל מחיר, הוא לא אוהב שמעבירים עליה ביקורת ובטח שלא מתנגדים לה, אז גם אם אתם פחות מסכימים איתו, נסו שלא להיגרר עימו לוויכוח סוער, סביר שתפסידו.

 

בני מזל טלה – תקיפים ועוינים

בני מזל טלה עשויים להיות אנשים מאד תוקפניים, הם לא באמת מתכוונים להיות כל כך גסים ועויינים זה פשוט יוצא להם ככה ולרוב הם גם מצטערים על כך, אל תמהרו להיעלב מהם, הכוונות שלהם טובה.

 

בני מזל סרטן – נעלבים בקלות

בני מזל סרטן הם אנשים כל כך רגישים שיקחו לליבם כל אות וכל מילה שתגידו ויעלבו עד עמקי נשמתם ובנוסף הם יחשבו שהתכוונתם לגרוע מכל ואף יאשימו בכך את עצמם, לכן היו זהירים בלשונכם ונסחו היטב את הרגשות והכוונות שלכם מולם.

 

בני מזל אריה – השמש זורחת להם מהטוסיק

האריות הם יצורים סופר עקשניים אבל הם בעיקר מרוכזים ומלאים בעצמם וממש בטוחים שהשמש זורחת להם מהטוסיק, הם מתנהלים בכל סיטואציה כאילו הם בעלי הבית והכל נולד ונועד עבורם. טוב תעשו אם פשוט תגלו סבלנות ואפילו סלחנות, הם נולדו במזל מלכותי וההתנהגות האדנותית והשתלטנית שלהם פשוט בלתי נשלטת.

 

בני מזל בתולה – שיפוטיות וביקורתיות

בני מזל בתולה משוכנעים שהם רואים את הדברים בצורה המדויקת והטובה ביותר ולכן הם נוטים לשפוט בחומרה כל דעה או התנהגות שלא מתיישבת עם שלהם, הם מאוד ביקורתיים ומאוד לא סלחניים ותמיד יגידו לכם את כל האמת (שלהם) בפנים, בלי לקחת נשימה ובלי להתחשב ברגשות של אף אחד מלבדם.

 

בני מזל מאזניים – יושבים על הגדר

בני מזל מאזניים לא כל כך אוהבים לקבל החלטות ועשויים ממש להתקשות בפעולה זו, לכן הניחו להם ואל תפצירו בהם להחליט מיד, בנוסף הם גם פחות משוגעים על עבודה קשה והשקעת זמן, מרץ ואנרגיה ולרוב יעדיפו להעביר את המשימות לאנשים אחרים.

 

בני מזל עקרב – קנאים לכולם ובמיוחד לעצמם

בני מזל עקרבים מקנאים בקלות ולפעמים אפילו בלי סיבה. ולא רק לאחרים, הם קנאים במיוחד גם לפרטיות שלהם ומעדיפים לשמור את החיים האישיים שלהם בשקט, בסוד ותמיד לעצמם. אל תדברו על החיים שלהם בצורה פתוחה מידי עם אנשים אחרים ואל תשתפו בחוויות שלהם, ובעיקר אף פעם אל תפרו את אמונם או גרמו להם לקנא, הם זוכרים ורושמים הכל וממש לא ימהרו לשכוח דברים שהכאיבו או פגעו בהם.

 

בני מזל קשת – לא מגלים הרבה אכפתיות לסביבה

הם אוהבים ורוצים לחיות את החיים שלהם כפי שהם מוצאים לנכון ומאמנים שכדאי, והדבר לרוב כולל טיולי טבע אקסטרימיים וסיכונים אותם הם כל כך אוהבים לקחת ולא, הם לא ממש מתחשבים בדאגה או בדעה של אנשים אחרים ולא יקשיבו לקול ההגיון שתביעו מולם ותמיד יעשו אך ורק כרצונם, אז חבל על ההסברים ועוד יותר מכך – על הוויכוח.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות