אסטרולוגיה

כל מזל והכשרון הסודי והמיוחד שלו

כל אחד מאיתנו נולד עם כישרון מיוחד, רוצים לדעת מהו הכשרון הסודי והמפואר שלכם ומה יסב לכם אושר גדול? קראו וגלו

 

בני מזל גדי – נגן לי ניגון

בני מזל טלה משוגעים על מוסיקה ולא במקרה – יש להם כישרון מולד בכל הקשור לנגינה על כלי נגינה. אז אם עוד לא התחלתם ללמוד לנגן, הגיע הזמן! בחרו לעצמכם כלי נגינה שמדבר אליכם (או מנגן אליכם 🙂 וקדימה, התחילו ללמוד, מדובר בכישרון גדול ומולד שחבל לפספס ולא ליהנות מפירותיו.

 

בני מזל דלי – לחשוב עם ההגיון

הדליים הם אנשים סופר סקרנים שאוהבים ללמוד ולחקור לעומק כל דבר שמעניין אותם: טריוויה, תשבצים, משחקי הגיון – בהם אתם פשוט תצטיינו, אז הירשמו לתחרויות והרבו בפעילויות מחשבתיות ותיהנו מכישרון מופלא, ידע כללי עשיר ושכל חד וחריף.

 

בני מזל דגים – גמישות תנועתית

אתם אנשים כל כך גמישים מחשבתית, גמישות שיכולה וצריכה להתבטא בקלות גם בגופכם, יש לכם כישרון מיוחד לכל מה שקשור בפעילות גופנית לכן אמצו לעצמכם תחביב חדש: יוגה, התעמלות אומנותית, פילאטיס או כל תחום תנועתי אחר שיעלה בדעתכם – אל תוותרו על כך – אתם כל כך טובים בזה ותפיקו מפעולה זו הנאה אדירה.

 

מזל טלה – קורדינציית שיא

ניחנתם בקואורדינציה לא פחות ממעולה ולכן מומלץ שתבחרו לכם חוג ספורטיבי רצוי בקבוצה.

 

בני מזל שור – השפים של החברים

טוב נו זה לא סוד שאתם בשלנים פשוט מעולים, אתם אניני טעם ויודעים לרקוח מאכלים טעימים באופן מיוחד, הרי כל החברים שלכם משוגעים על הבישול שלכם ורק מחכים שתזמינו אותם לעוד ארוחה, אז אם טרם גיליתם את הכישרון המדהים הזה בכם – הגיע הזמן להתחיל להכיר קצת את המטבח.

 

בני מזל תאומים – להצחיק ולשמח

בני מזל תאומים הם פשוט אנשים שמחים, הם תמיד מקלילים את האווירה, גורמים לתחושה טובה ויודעים להצחיק את כולם. אז למה שלא תהפכו את זה למקצוע? או לפחות לתחביב מהנה בצורה מופע סטנד אפ, ככה זה כשהכשרון הגדול שלכם הוא לגרום לכולם פשוט להתפקע מצחוק.

 

בני מזל סרטן – אומנות ויצירתיות שיא

הסרטנים מתחברים באופן טבעי לצד היצירתי שלהם ואוהבים מאד להתעסק בתחומים שונים של אומנות. אל תוותרו על עיסוק כלשהו באומנות וההירשמו לחוג ציור, פיסול סריגה ואפילו כתיבה. רק צרו משהו משלכם, אתם מעולים בכך.

 

בני מזל אריה – לעמוד במרכז הבמה

אין משהו שבן מזל אריה אוהב יותר מאשר לעמוד במרכז העניינים, זה פשוט הכישרון הטבעי הגלום בו, אז בעבור האריות שטרם פנו ללימודי משחק או תיאטרון, עכשיו, כמו תמיד – זה הזמן המושלם לכך.

 

בני מזל בתולה – קודם כל סדר וארגון

אתתם אנשים של סדר וארגון ואוהבים לפעול בצוררה שקולה ולאחר מחשבה מרובה ותובנות, כל פעולה המצריכה מידה גבוהה של סדר תהיה מושלמת עבורכם ומאד מהנה. ואם תבחרו להיות מורים למשל, תהיו מעולים בכך.

 

בני מזל מאזניים – רוך ואהבה

אתם אנשים מאד רגישים ומאד אמפתטיים שמתייחים לכולם בגובה העיניים והוגנות ויש לכם כשרון מיוחד לתת לאנשים תחושה של בטחון וחשיבות, סביבה של ילדים תהיה מושלמת עבורכם ותוציא את כשרונכם החוצה במלוא הדרו – אז שקלו להפוך למורים לגילאים המוקדמים או לגננים.

 

בני מזל עקרב – מנטורים אישיים

יש לכם קסם אישי בכמויות אדירות ואנשים מתמגנטים אליכם ומקשיבים לכם בקשב רב, כל תחום של הדרכה, מנהיגות ליווי אישי ולמידת האחר הוא הכישרון הטבעי לכם ביותר ואתם תרגישו נפלא כמנטורים אישיים או אפילו מדריכים רוחניים.

 

בני מזל קשת – חוש אסתטי מפותח

ניחנתם בחוש אסתטי מפותח במיוחד ואתם בעלי עין מעולה בכל הקשור לעיצוב ולייעוץ. בקורס סטיילינג או עיצוב הבית אתם פשוט תפרחו מאושר ואולי אפילו תחליטו להפוך את התחביב החדש למקצוע.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות