אסטרולוגיה

שתישאר צעיר לנצח: המזלות שהזמן לא נוגע בהם

מבוגרים על אופנוע

 

יש אנשים שגיל לא משחק אצלם תפקיד, וגם כשהם כבר לא ממש ילדים הם נותרים עם אותה חיונית, מרץ ושמחת חיים כאילו היו בני 16 אז מדוע זה קורה דווקא להם ולא לאחרים תהיתם? אה, זה כבר עניין של מזל. הכירו את המזלות שישארו צעירים לנצח.

 

מזל סרטן – הכל בגדול

בני מזל סרטן יעשו כל דבר בגדול ומתוך התלהבות אדירה וילדותית, הם אנשים שנוטים למצבי רוח קיצוניים וממש בדומה לילדים קטנים הם יכולים ברגע אחר לשמוח עד השמיים ולזנק מאושר וברגע השני לכעוס ולהשתולל היה ולא קיבלו בדיוק את מה שרצו, תכונה לרוב מתוקה להפליא שללא ספק שומרת אותם צעירים לנצח.

 

בני מזל דלי – איש מבוגר בגוף של ילד

הדליים הם אנשים מאוד מיוחדים, אולי מכיוון שחיים בהם שני אנשים שונים: האחד מבוגר, שקול ומחושב ואילו השני אוהב להשתטות ובעל יצר ילדותי והרפתקני חסר מעצורים, הם יודעים ליהנות מהחיים ובגדול, לאסוף חוויות ולא לוותר על הזדמנות לשמוח ולחיות את החיים על הצד הכיפי ביותר. הם אמנם נוטים להשתעמם בקלות ולעבור מהר לדבר הבא, אך גם תכונה זו שומרת אותם מלאים בחדווה לגלות ולחקור עוד ועוד, ממש כמו הילדים המגודלים והשמחים שהם.

 

בני מזל קשת – חיים את החיים

אם יש אנשים שבאמת יודעים לחיות את החיים ולא מוותרים על שום הזדמנות שנקרית בדרכם אלה ללא ספק בני מזל קשת. הם לא דופקים חשבון לאף אחד ולשום דבר ומובלים אחר יצר הרפתקנאות חסר עכבות וחסר גבולות, במובן הטוב אך לעיתים גם המסוכן של המילה, וממש כמו ילדים קטנים, הם כל כך מפחדים שמא יחמיצו חוויות, שלעולם לא יוותרו על אף אחת מהן ויהיו הראשונים להתנסות בכל דבר ללא כל היסוס או פחד.

 

בני מזל טלה – שמחה לפני הכל

בני מזל טלה חיים את החיים בקצב מסחרר, הם לא נחים ולא מעסיקים את עצמם במחשבות אלא קופצים ישר למים העמוקים ושוחים. הם עושים הכל מתוך שמחת חיים פנימית וגדולה כל כך, שמדביקה את כל הסביבה שלהם בתחושה של אושר גדול וגורמת לכולם להשתובב וליהנות.

 

בני מזל אריה – תמיד לחגוג ולשמוח

אי אפשר לדבר על שמחה ילדותית ומדבקת בלי להזכיר את מלך החיות – בני מזל אריה שפשוט מכורים לתחושה של חופש, שחרור וכיף, הם משוגעים על פינוקים וכל מאורע מבחינתם ראוי שיהפוך למסיבה גדולה ולשמחה אינסופית. הם מוצאים הנאה כמעט בכל פעילות ויודעים להפוך אותה בין רגע לעונג גדול.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות