אסטרולוגיה

מי אתם באמת: הגברים של מזל דלי

 

התאהבת בגבר במזל דלי, איזה כיף לך! כאן תוכלי לגלות מי הוא האיש הנפלא שנכנס אל חייך, מה הן החוזקות ומה הן החולשות שלו, איך הוא מתייחס לאהבה, לרגשות ולאתגרים – וכיצד תוכלי לשבות את ליבו.

 

רגשות – לאט ובעדינות

בני מזל דלי יודעים להרגיש ויש להם קשת רחבה מאד של רגשות מורכבים ועמוקים אבל בכל הקשור להבעת הרגשות, כאן הדברים הופכים ליותר מורכבים ולעיתים אף למאתגרים במיוחד.

הדליים נוטים להתנהל עם רגשות בצורה מופנמת ולא להיפתח אלא כאשר יחושו בטוחים ומוגנים ולכן לא פעם הדרך אל פתיחות ועומקים רגשיים עשויה להיות ארוכה ואף מפרכת למידי, אבל דבר אחד בטוח, האהבה שלהם כל כך גדולה, מחזקת וממלאה שהתוצאה לגמרי מצדיקה את המאמץ. גלי סבלנות..

 

נאמנות וביטחון בקשר

אם נאמנות, אמינות, תחושת בטחון ויושרה חשובים לך בקשר הזוגי הרי שהגעת למקום הנכון, אין דבר בעל ערך נשגב יותר מנאמנות עבור גבר במזל דלי ולצידו תוכלי לדעת שתמיד תרגישי מוגנת ובטוחה ותזכי באדם נאמן וישר כמו סרגל.

אך חשוב לזכור שממש כמו בנושא הרגשות, גם כאן תכונה נפלאהה זו תבוא לידי ביטוי במלואה רק לאחר שהוא ירגיש לצידך בטוח ויחוש שאת בית ועוגן גם עבורו.

 

זקוק לחופש ולשקט שלו

הדליים זקוקים לזמן שלהם, זמן המוקדש כולו לעצמם ולמחשבות שלהם, ואין קשר לעובדה שהם נהנים לבלות איתך ולאהוב מכל הלב, הם פשוט אנשים כאלה.
על מנת להבין מה הם חושבים ומרגישים באמת הם יזקקו לשקט ולשיח פנימי ללא הסחות דעת וללא הפרעות, אפשרי לו את הזמן הזה לעבד ולעכל את הנעשה סביבו.

 

החבר הכי טוב

גבר בן מזל דלי הוא לא רק בן זוג נאמן ואוהב הוא גם יכול בקלות למלא את המקום של החבר הכי הכי טוב שלך, מטבעו הוא אדם קשוב שיודע ורוצה לתת כתף. הוא תמיד יקשיב במלוא תשומת הלב וברגישות לכל רחשי הלב, יעניק תחושה חמה ובטוחה וידע לומר את הדבר הנכון, לתת עצה טובה ולהביא פתרונות חכמים ושקולים.

 

צדק מעל הכל

בני מזל דלי ניחנו בחוש צדק מפותח במיוחד, הם מחזיקים חזק בעקרונות שלהם והולכים איתם עד הסוף ובכל מחיר, תכונה שיכולה להיות נפלאה ומחזקת, אולם במערכות יחסים היא עשויה להיתפס כוכחנית וכוחנית.

נסי להבין שהוא לא עושה דווקא, עקרונותיו וערכיו הם חלק בלתי נפרד מהאישיות המיוחדת שלו ואם הוא מרגיש שנעשה לו עוול או שמשהו סביבו מתנהל בצורה לא הוגנת הוא לא יכול להרפות ממנו ולהניח לו עד שיתקן אותו.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות