אסטרולוגיה

רוצים לראות כוכבים? בני מזל דלי, חפשו לכם עקרב לאהבה מהאגדות

 

הנה הגיע החודש החגיגי של בני מזל דלי, חודש שכולו עבורם ולכבודם בו השמיים נפתחים וכל מה שהם מבקשים לעצמם ורוצים – יתגשם. אז בעבור הדליים שמחפשים אהבה מומלץ להיות אקטיבים (כמו שאתם תמיד רק קצת יותר) במיוחד בחודש יום ההולדת המבורך ולמצוא את אהבת ליבכם, ואם מתחשק לכם לחוות סיפור אהבה מלא תשוקה ויצרים ובעיקר אוהב ומוצלח במיוחד – חפשו לכם עקרב. למה? קראו וגלו.

 

תשוקה עזה במיוחד

אתם אנשים מאוד מיניים ומפנים לה מקום רב בחייכם, חשוב לכם שתהיה בקשר שלכם תשוקה עזה ויצירתיות בכל הנוגע לענייני המיטה. העקרבים הם פרטנרים מושלמים למין סוער ומלא רגש ותשוקה, הם חמים, אקטיביים ואוהבים. ההבנה המשותפת ביניכם תאפשר לכם להגיע לשיאים רגשיים ומיניים חסרי תקדים ותחושה זו תסב לכם סיפוק ושמחה גדולה.

 

סופר אינטליגנטיים ומגה יצירתיים

אתם אנשים שניחנו בשכל חריף, חושים חדים ואינטליגנציה גבוהה במיוחד כשהכל עטוף בחשיבה חדשנית ויצירתית ולכן על מנת לשמור על סף ריגוש גבוה ולא להשתעמם בחברת בן הזוג, כדאי שתמצאו מישהו שעומד בקצב שלכם ומסוגל לתת לכם פייט מנטלי ראוי – העקרבים דומים לכם מאד בתחומים הללו וידעו לעכל אתכם ואת קצב המחשבה המהיר ופורץ הדרך שלכם בקלות.

אתם תרגישו בטוחים ומלאי אנרגיה לצידו של עקרב, רק תדאגו לתת לו את אותה תחושת היציבות והנאמנות לה הוא כל כך זקוק, ולעולם אל תבגדו באמונו או תשקרו לו.

 

אתם מבינים אחד את השני גם בלי מילים

אם יש מזל שאתם באמת יודעים להבין בקלות את ההתנהגויות שלו ולהרגיש בטבעיות ובצורה מדויקת את נבכי נפשו הרי שזהו העקרב. אתם מצליחים לשמוע מעבר למילים ולהבין את הסיבה לבחירותיו ולאופן פעולותיו ובמילים אחרות – אתם רואים אותו שקוף.

ומכיוון שהעקרב מרגיש ורואה אתכם באופן זהה אתם מגלים סקרנות שיא אחד כלפי השני ומרגישים רצון לחקור ולגלות עוד ועוד. בנוסף שניכם טיפוסים סופר שובי לב וכריזמטיים וכשאתם מגיעים יחד הקסם כפול ובכוחו לגרום לכל מה שתרצו להתממש.

 

ממגנטים ומהפנטים

הדליים כל כך קוסמים לעקרבים עד כי אופיים המיוחד ממש מהפנט אותם וממגנט אותם וכתוצאה מכך הם יעשו הכל על מנת לשבות את ליבו של בן מזל דלי והם לא ינוחו ולא יוותרו עד שיזכו בליבם. ככל שמזל דלי פחות נענה לעקרב, כך העקרב ישקיע יותר, יגלה יצירתיות וכוח רצון בלתי מתפשר, והמשחק העדין יזין את עצמו בפיתוי ותשוקה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות