אסטרולוגיה

איך המזלות השונים צריכים להתמודד עם לחץ, פחד וחרדה

לכל מזל בגלגל המזלות יש את הדרך הטובה והמתאימה ביותר עבורו להתמודד עם מצבי חרדה ולחץ ולכן חשוב לדעת כיצד פועלת הנפש שלכם, מה מעורר בכם תחושות קשות וכיצד תוכלו להיחלץ מהן לפי המזל שלכם. מעניין נכון? קראו וגלו מה נכון עבורכם

כולנו חווים פחדים, לחצים ומחשבות מטרידות במהלך החיים ולפעמים הסטרס כה גדול עד שאנחנו מתקשים להשתחרר ממנו בכוחות עצמנו ולנער מעלינו ממצבים סבוכים וקשים, מצבים אלה עלולים לשבש את מהלך החיים התקין, לגרום להסתגרות ולעיתים אף לחוסר יכולת ממשית לתפקד.

 

בני מזל גדי – להיות יותר קלים עם עצמכם

בגלל שאתם מצפים מעצמכם להיות הכי טובים ולהצליח בכל תחום ועניין, אתם נוטים לחוות תחושות קשות במיוחד כאשר ציפיותכם אינן מתממשות. נסו לזכור שלפעמים קורים דברים שאינם תלויים בכם ואינם בשליטתם הבלעדית, למדו את עצמכם להנמיך קצת את הציפיות ולא לדרוש מעצכם כל כך הרבה, הקפידו על פעולות קלילות שכל תפקידן לעורר בכם נמרצות ושמחה, בלי מטרות על ובלי מטרות גדולות.

 

בני מזל דלי – למצוא את השקט בדברים הקטנים

אתם מאוד יעילים ומאוד קפדניים ואוהבים לעבוד לפי לוחות זמנים ברורים, מסודרים ובעיקר ידועים מראש וכשאתם חווים מצבים בלתי צפויים דוגמת פחד גדול או לחץ מעיק אתם מרגישים מבולבלים וחסרי אונים וממש מאבדים את הראש, נסו להרפות קצת מהדקיינות המאפיינת כל פעולה שאתם מבצעים ולפנות זמן למפגשים ולשיחות טלפון עם חברים טובים ועם המשפחה הקרובה.

 

בני מזל דגים – זה בסדר לא להיות בסדר

בני מזל דגים אוהבים שכל העיניים מופנית אליהם והם עומדים בגאווה במרכז הבמה, הם לא אוהבים לחלוק את המקום הראשון ויהדפו אנשים שחודרים למרחב האישי שלהם. כשאתם חווים מצבים מעיקים ומאתגרים זכרו שאנשים מנסים לגשת אליכם, לעזור ולהושיט לכם את ידם, פעולה שלרוב מעצימה בכם את תחושת הלחץ והחרדה. נסו לקחת נשימה, לזכור שלאנשים יש כוונות טובות והם רוצים ויכולים לעזור לכם לעבור תקופות קשות ומאתגרות.

 

בני מזל טלה – שחררו את הצורך התמידי בשליטה

כשהטליים עוברים חוויה מאתגרת או מתמלאים ברגשות קשים הדבר הטוב ביותר שיוכלו לעשות הוא לקחת נשימה עמוקה – כאשר אתם מרגישים שהפחד מתגבר עצרו הכל והניחו לדברים לחלוף, אל תנסו כהרגלכם לקחת את המושכות לידיים ולנהל את המצב, פשוט אפשרו לו לחיות בכם ולחלוף.

 

בני מזל שור – להקשיב לקול הפנימי

אתם כל כך מאמינים בדרך שלכם וצועדים בה בבטחה ובנוחות עד כי איבוד שליטה עלול להוציא אתכם מדעתכם ולהותיר אתכם המומים ופעורי פה. במצבים כאלה מומלץ שלא תלחמו ותקחו את הדברים לאט ותוך הקשבה לקול הפנימי העמוק.

 

בני מזל תאומים – שמרו על היצירתיות

אחת מהתכונות המובהקות והנהדרות ביותר של בני מזל תאומים היא היכולת לצאת ולטפל בכל מצב, סבוך ככל שיהיה בהומור וביצירתיות. על מנת להשתחרר מחרדות ומלחצים פעלו בדיוק בגישה הטבעית לכם ונסו להתחבר לצד היצירתי שלכם ולעשות פעולות שמרגיעות ומחזקות אתכם.

 

בני מזל סרטן – לא להחזיק בבטן

הסרטנים הם אנשים שלא נוהגים לשתף את הסביבה במה שמתחולל בנפשם, הם עוטים על עצמם מסכות ובונים חומות, על מנת להשתחרר בקלות מלחצים ומפחדים נסו לוותר על המגננות ולהסיר החסימות, אפשרו לאנשים שאתם אוהבים וסומכים עליהם להיכנס פנימה אל ליבכם ולהושיט לכם את ידםֿ, כמו כן נסו להקפיד על תרגול מדיטציה על בסיס יומי, יוגה והליכות תכופות בטבע.

 

בני מזל אריה – לשמור על שקט קור רוח ושקט נפשי

האריות רגילים להיות בשליטה ולחלק פקודות והנחיות לכל העולם וכאשר הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם הם מרגישים אבודים וחסרי אונים. מומלץ לאריות לקבל את המצב בשלווה ובהבנה ולא להילחם בו כי הם עלולים להתעייף ולהתאכזב מאוד.

 

בני מזל בתולה – השקיעו באני הפנימי

מדובר באנשים סופר פרפקציוניסטים שמגיעים לכל משימה מאורגנים ומדוקדקים. במצבים של מתח וחרדה מומלץ לבני מזל בתולה לשים את עצמם לפני כולם ולפני הכל ולדאוג בראש ובראשונה לעצמם. פעולה של התכנסות והשקעה באני הפנימי תייצר בכם סדר ותעניק תחושת חיוניות ושליטה בנעשה.

 

בני מזל מאזניים – לוותר על ביקורת עצמית

אנשים במזל מאזנים מהווים עוגן ובטחון עבור כל הסובבים אותם, הם קפדנים ויסודיים ויודעים תמיד לומר ולעשות את הדבר הנכון ביותר בכל סיטואציה ולפיכך, כאשר הם עצמם חווים מצבי פחד ובלבול הם הופכים אובדי עצות ואף מרגישים כי הם נכשלו במשימת ״ההצלה״, נסו להימנע מביקורת עצמית ומכעס והניחו לדברים לקרות מתוך קבלה.

 

בני מזל עקרב – לא לפחד מהפחד

העקרבים הם אנשים מאוד רגישים ולכן נוטים להסתתר ולהתחבא, הם לא חושפים את רגשותיהם העמוקים וודאי שלא ימהרו לשתף בעיתות של מצוקה ולחץ מחשש לפגיעה, טוב יעשו בני מזל עקרב אם יורידו מעט את החומות ויאפשרו לאנשים להתקרב ולהעמיק עימם קשרים רגשיים וחבריים, פעולה זו תקל מאד ותעניק פרספקטיבה נוספת וחיצונית במצבי דוחק וקושי.

 

בני מזל קשת – צאו אל האוויר הפתוח

הקשתים מרגישים במיטבם כשהם משוחררים ממחויבות ונמצאים במקום פתוח ולכן במצב של פחד ולחץ ירגישו כבולים, כאשר תחושת הפחד גוברת נסו לצאת לאוויר הפתוח, סעו לטיול בחיק הטבע או צאו לחופשה שתאפשר לכם להרגיש שוב את תחושת החופש והשחרור לה אתם כל כך זקוקים. פעולה זו תחזיר לכם את האופטימיות והשמחה ותוכלו לנשום בנינוחות ולעבור גם מצבים מורכבים ביתר קלות. נסו לא להתחייב ליותר מידי מטלות והרשו לעצמכם לשוטט בנפשכם ולהבין מה טוב ונכון לכם. אל תתנו לאף אחד לנהל אתכם וקחו שליטה על הזמן שלכם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות