אסטרולוגיה

מי הם המזלות המסוכנים ביותר – ואיזה פשעים הם עלולים לבצע?

בכולנו טמון יצר הרפתקנות, אבל בעבור חלק מאיתנו הוא עלול להיות מסוכן, לעבור את גבול הטעם הטוב ואף להוביל להתנהגויות נפשעות וקרימנליות שילוו בסנקציות חריפות וקשות.

גלגל המזלות יכול לגלות לנו אודות הנטייה הקרימנלית הטמונה באופיינו, לחשוף את סוג פשע אותו אנו מסוגלים לבצע ולספר לנו על הדפוסים הטבועים בנו לפי תאריך הלידה שלנו. לגמרי מרתק לדעת ומאוד מומלץ לקרוא ולהפנים.

 

מזלות האש – אריה, קשת וטלה

כנראה שאף אחד לא באמת יופתע לגלות כי מזלות האש הם בעלי הנטייה הגבוהה ביותר למסוכנות ולחציית גבולות ברורים – כאשר הסבירות היא כי בני מזל קשת, טלה ואריה יבצעו את הפשעים המתאגרים והמסוכנים ביותר ואף יהיה קשה לתפוס אותם בתום מעשיהם.

פשעיהם של בני מזל אריה למשל יהיה מזעזעים ומטלטלים בעוצמת האלימות הפיזית שלהם ואילו בני מזל טלה לא יהססו להשתמש בנשק חם קוטל חיים.

 

מזלות המים – עקרב, דגים וסרטן

כאן מדובר לרוב על פשעים המבוססים על רקע רומנטי, כאשר תשוקה ולהט יהפכו למניע העיקרי למעשייהם הנפשעים, מבין השלושה, מזל עקרב הוא המועד ביותר לפשע המבוסס על אהבה נכזבת ולב שבור דוגמת התנקשות במאהב ואילו בני מזל דגים יטו דווקא לפשעי אהבה בהם מעורבים סמים וסחר בהם.

 

מזלות המים – דלי, מאזניים ותאומים

כאן הדגש הוא על אנשים שנטייתם הטבעית היא לבצע פשעים הקשורים לבגידה, מעילה והונאות כספיות. בני מזל דלי למשל לא ישכחו דברים קשים שנעשו להם וינטרו טינה ללא כל יכולת לגלות סליחה, פשעיהם יהיו כאלה המבוססים על נקמה עזה ועל הרצון לבוא חשבון בכל מחיר עם אלה שלדעתם רימו אותם או עשו להם עוול.

בני מזל תאומים לעומתם יטו למעול באמון שניתן להם ולבצע פשעים המחייבים תכנון קפדני ומהודק עד לאחרון הפרטים כאשר הם ירכשו את אמון הסביבה ורק לאחר שזכו בו יבצעו פשעים מתוחכמים דוגמת עוקצים ושרלטנות בתחום הכספים, בני מזל מאזניים ישלבו בין שלל פשעים אלו ויטו להיות המסוכנים ביותר.

 

מזלות האדמה – שור, גדי ובתולה

בני מזל שור נפיצים ומסוכנים במיוחד ונחשבים לחמי מזג ולחסרי איפוק משווע ויטו להיות מעורבים בפשעי הלבנת הון. מכיוון שמדובר באנשים חדים מאוד ובעלי אינטליגנציה גבוהה במיוחד, הם יבצעו את הפשע המושלם וסביר שאף יצליחו להיחלץ ממנו בקלות יתרה.

בני מזל בתולה הם אנשים מלאי תעוזה ויגלו יצירתיות באופי הפשעים אותם יבחרו לבצע. בני מזל גדי יטו לפשעים מאורגנים ומחושבים במיוחד המצריכים היערכות ובניית אסטרטגיה וישלבו בין שלל התכונות הקרימינליות של מזלות האדמה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות