אסטרולוגיה

איך כדאי לבני המזלות השונים להתמודד עם לב שבור

לכולנו נשבר הלב, לפחות פעם אחת בחיים ולא, הרבה מה לעשות אין אלא לתת לזמן לעשות את שלו ולהרגיע את הסערות שהתחוללו בנו. אבל לאסטרולוגיה דווקא יש כמה טיפים מאד מעניינים שיעזרו לכם להתגבר על הכאב. רוצים לגלות מהם? על כך בכתבה הבאה

בני מזל גדי – להפסיק לחפור

הגדיים אוהבים מאד לחפור, להתבוסס בכאב ולשחזר בראש את כל המאורעות עד שהם מעייפים את עצמם. הטיפ החשוב ביותר שהגדיים יכולים לאמץ הוא להניח לדברים, לתת להם לעבור ולא להתעסק בהם בלי סוף.

 

בני מזל דלי

כדי להתגבר על לב שבור מומלץ שתמצאו לעצמכם תחביבים חדשים ותמלאו את יומכם בעיסוקים שעושים לכם טוב, הניחו לשאלות כמו למה זה קרה לי או מה יכולתי לעשות אחרת ופשוט תתרכזו בדברים אחרים.

 

בני מזל דגים – מצאו פינה של שקט

בני מזל דגים יוצאים בקלות מפרופורציה ומאבדים את עצמם בסבך של רגשות שחלקם כלל לא קשורים לשברון הלב. תאפשרו לעצמכם זמן של שקט, סעו למקום רחוק או תרגלו מדיטציה. זכרו כל משבר הוא הזדמנות להתחלה חדשה ולא פעם טובה הרבה יותר.

 

בני מזל טלה – השקיעו בעצמכם

אתם אנשים טוטאלים שנותנים למושא אהבתכם את כל הלב, האנרגיה והזמן שלכם. נסו להתייחס לשברון הלב כאל הזדמנות להכיר אתצ עצמכם ולפנות זמן איכות שכולו מוקדש לכם. מצאו תחומי עניין חדשים או השקיעו בישנים וזכרו – הכל עובר.

 

בני מזל שור – להתגבר על הדחייה

אם יש משהו שאתם לא יכולים לסבול זו דחייה, נכון שאף אחד לא אוהב להרגיש דחוי אבל כשזה מגיע אליכם השוורים העלבון והפגיעה עוצמתיים במיוחד. זכרו אין לכם באמת סיבה להישאר במקום בו אתם לא רצויים ומי שלא מבין כמה אתם נפלאים ומיוחדים יעשה לכם טובה גדולה אם ילך למצוא אהבה במקום אחר.

 

בני מזל תאומים – תשמרו על הקלילות שלכם

מטבעכם אתם אנשים קלילים שיודעים לעבור הלאה בקלות ובמהירות ולא להישאר במצבים ובמקומות שלא תורמים לכם או מעציבים אתכם. כדאי שתנצלו תכונה נפלאה זו גם במצבי כאב, כי למען האמת, קטן עליכם להתגבר על לב כואב.

 

בני מזל סרטן – ללמוד לשחרר

אתם אנשים שאוהבים מכל הלב ולכן כנשבר לכם הלב אתם נוטים שלא לקבל את המצב ולעשות הכל על מנת לשנותו. עשו לעצמכם טובה גדולה ותלמדו מתי להניח לדברים ולשחרר. אל תישארו בכל מחיר ואל תפצירו באדם שלא רוצה להיות איתכם, להיות לצידכם.

 

בני מזלח אריה – לא להתרגש

אם יש משהו שהאריות אוהבים במיוחד הוא לאהוב. אתם אולי חזקים ומלכותיים אבל גם רגישים במיוחד ומאד פגיעים. אל תשאבו לכאב ואל תתרפקו על תמונות וזכרונות. תמשיכו הלאה.. אתם אריות!

 

בני מזל בתולה

אל תתרפקו על הכאב, הניחו לו מאחור והמשיכו הלאה, אל האהבה הבאה.

 

בני מזל מאזניים – ללמוד להתנתק

אתם לא ממש יודעים להיפרד ומעדיפים לשמור את אהובכם אפילו כידיד רק לא ילך מכם. הניחו להרגל זה, רק באמצעות פרידה אמיתית תצליחו להתגבר, להיות פתוחים להיכרויות חדשות ולהמשיך הלאה בחייכם.

 

בני מזל עקרב – לא מתבוססים בכאב

אתם כל כך מרוכזים בעצמכם שאינכם מוצאים כל טעם להתבוסס בכאב וגם כשקשה לכם אתם מסתירים זאת היטב, תכונה מצויינת שעוזרת לכם להתגבר בקלות ולאחות את הלב השבור.

 

בני מזל קשת – מצאו מחליף

אתם מלאים בהומור וברצון לטרוף את העולם, מומלץ שפשוט תמצאו תחליף הולם שיעביר לכם את התקופה הקשה בקלילות ובמהירות.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות