אסטרולוגיה

בעושר ובעושר: המזלות בעלי הסיכוי הגדול ביותר להיות עשירים

תמיד אמרו לנו שלכולנו יש את הפוטנציאל לעשות כסף ולהיות אנשים עשירים. כל זה אולי טוב ויפה בתיאוריה, אבל בפועל ולפי גלגל המזלות, ישנם מספר מזלות בודדים ויחידי סגולה להם הכוכבים מאירים פנים ומאפשרים, בקלות מפתיעה, להיות אנשים שכסף זורם בטבעיות בחייהם.

בזכות תכונות האופי המדהימות שלהם העושר גם ילווה אותם כל חייהם (אם כי לא בהכרח האושר). אז מי הם המזלות ברי המזל? קראו וגלו.

 

בני מזל טלה – תמיד עומדים בראש

מדובר באנשים שלא מפחדים מעבודה קשה ולעולם לא יעגלו פינות, הם יעבדו בחריצות ובמרץ וידרשו את התמורה הראויה על עבודתם הקשה והיסודית. סביר כי תפגשו גברים במזל טלה אי שם בראש מגדל יוקרתי או בבתים פרטיים באזורי היוקרה בארץ ובעולם, נשים במזל טלה הן בעלות אנרגיות עוצמתיות ויוצאות דופן, הן פרפקציוניסטית ומצטיינות בכל תחום בו תבחרנה להשקיע את מרצן. טליה תמיד תעמוד בראש: ראש מועצת התלמידים, ראש עמותה, או בעלת תפקיד בכיר במיוחד בעבודתה.

 

בני מזל מאזניים – בחריצות ובחוכמה

בני מזל מאזניים הם המרכז של כל פגישה חשובה או ישיבה, גם אם הגיעו באיחור אופנתי הם תמיד משתלטים על ההוויה ומנהלים את הישיבה כולה בצורה פשוטה ומושלמת. הם יטו להפוך לאנשים עשירים ולו בשל העובדה שהם לא מפחדים, יודעים ואפילו מאוד אוהבים לעבוד הרבה וקשה ולהפעיל את המחשבה והחוכמה הרבה בה הם ניחנו. אנשים במזל אוויר זה נחשבים לאינטלקטואלים וחזקים במיוחד שיודעים לאזן בקלות בין שלל הדברים השונים ולעיתים המנוגדים בהם הם נתקלים במהלך חייהם.

 

בני מזל גדי – לא עוצרים בדרך אל הפיסגה

לעיתים נתפשים הגדיים בעיני אחרים כשאנשים כקרי מזג, ואפילו אכזריים אך באותה נשימה אלו בדיוק התכונות המבטיחות הגעה בטוחה לפסגה. לגדי לא אכפת משום דבר, וכלום לעולם לא יעמוד בדרכו אל המטרה, לא מתחרה איתן, לא קשיים משפחתיים ולא אויב עקשן. לגדיים יש דרך ייחודית משלהם והם לא יוותרו עד שיגיעו לסופו וישיגו את מבוקשם במלואו. לגדיים כל כך קל להתעשר כי הם לא מפחדים להגיד לאנשים מה לעשות ולהוריד הוראות מדויקות, הם במיטבם בעמדות שליטה וכוח ומצויינים בניהול צוותים גדולים, הם אמינים, ישרים ובעלי מוסר עבודה גבוה במיוחד שהופך אותם למנהיגים ראוים להערצה.

 

בני מזל תאומים – בזכות האהבה

כשאתה מצחיק בטירוף, כיפי, שנון, חד ומלא ברעיונות מבריקים ויצירתיים, מה הפלא שהעושר מגיע והופך לחלק בלתי נפרד מחייך? בני מזל תאומים ניחנו ביכולת יוצאת דופן להתאים את עצמם לכל אדם שניצב מולם ולהגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, ובזכות תכונות מופלאות אלה הם מצליחים לגעת בלב של כולם ולרכוש את אמונם המלא דבר שמועיל במיוחד בעסקים ובכסף.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות