הורות

מחזמר חדש בחנוכה: מלך הג'ונגל ולוחמי היערות

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות מלך הג'ונגל ולוחמי היערות

בחנוכה הקרוב תעלה על הבמה גרסה מקורית ל"מלך הג'ונגל". ריי מלך הג׳ונגל (בן זיני) ,שכח שהיה פעם ילד אדם רגיל. הוא אומץ על ידי להקת קופים בגיל 4 לאחר תאונת המטוס בה נהרגו שני הוריו, וגדל במחיצתם בג׳ונגל. להקת הקופים ,הם המשפחה היחידה שהוא מכיר.

החיים בטבע לימדו את ריי את החוק הכי חשוב של החיות: חיה ותן לחיות. חייו היו ממש גן עדן. עד שיום אחד מזהים דיירי הג׳ונגל שיש פולש. אחרי מעקב, תחבולות ומלכודת מיוחדת, שפורסים ריי והקופים הפולש נתפס במלכודת. רק אז מתגלה שזאת פולשת. מגי (עומר נודלמן(.אחרי מפגש מצחיק ומלא אי הבנות בין ריי למגי, היא מנסה בכל כוחה להסביר שהיא בנאדם טוב. מגי מספרת לריי שהיא קיבלה משימה למפות את עצי היער , ולדווח ל "ביג בוס " שלה מה יש במקום. אין לה כוונות רעות.

ריי מסתקרן ושואל למה צריך את המידע הזה, מגי לא יודעת לענות. זאת העבודה שלה, והיא מבצעת אותה. היא חולקת עם ריי כי העבודה לוקחת לה הרבה יותר מהמתוכנן כי הי נדהמה לגלות שיש כל כך הרבה חיים בג'ונגל.

מגי הנאיבית לא יודעת , כי בעצם  היא עובדת עבור האחים EVIL שודדי האוצרות יזמים עשירים ראוותנים שלא יודעים שובע. דרק איבל (גיא זוארץ) הגה תוכנית על ואחותו אווה איבל (עדי הימלבלוי) דורשת ממנו להגדיל אותה אפילו עוד כדי שההשתלטות שלהם על הג׳ונגל תהיה מוחלטת. הם מתכוונים לשטח את הקרקע, ולהפוך את המקום למיזם נדל״ן עצום שיכניס להם הון עתק.

מגי מגלה את התוכנית הזדונית של האחים EVIL ומתקשה להאמין שהייתה כל כך תמימה. היא בורחת עם ריי מלך הג׳ונגל. בדרך מצחיקה ומלאת תמימות היא מגלה את היופי והקסם שבחיי הטבע האמיתיים. לראשונה בחייה היא עומדת על ההבדל בין טוב לרע, ולומדת לבחור את הבחירות הנכונות. היא מצטרפת אל ריי, חבורת הקופים וכל שוכני הג׳ונגל לקרב החשוב ביות: הקרב על הבית שהם כל כך אוהבים. יחד הם לומדים את ההבדל בין אויב לאוהב, בין רמאות לתמימות, בין דעות קדומות לחברות.

האם יצליחו להביס את האחים EVIL ? האם שוכני הג׳ונגל ילמדו לשתף פעולה כדי להיות חזקים יותר? האם מגי תעזור לריי להכיר את עברו ולקבל אותו? והאם מלך הג׳ונגל יבין שלהרגיש בלב אהבה זה לא דבר כל כך מפחיד ומאיים?

לרכישת כרטיסים לחצו כאן

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות