הורות

הורים שימו לב: משחק הדיונון הגיע לרובלוקס

משחק הדיונון גרסת רובלוקס משחק הדיונון גרסת רובלוקס
הלהיט של נטפליקס "משחק הדיונון" התפשטה ברחבי פלטפורמת המשחקים רובלוקס, בה משחקים בעיקר ילדים. רובלוקס, פלטפורמת משחקי האון-ליין רבי המשתתפים עמוסה כעת בכותרות כמו "משחק הדיונון", "אור אדום אור ירוק" ועוד.
גם אם לא צפיתם בעצמכם בסדרה, סביר להניח ששמעתם על "משחק הדיונון" מותחן קוריאני חדש ב- Netflix שהגיע לשירות הסטרימינג ב -17 בספטמבר ומאז הוא הפך ללהיט ויראלי. זוהי התוכנית הנצפית ביותר בנטפליקס אי פעם. הסדרה עוקבת אחר סונג ג'יו-האן, אדם בעל נטייה להימורים, שנמצא בחובות רציניים. בגלל זה, הוא מצטרף לתחרות של 450 איש, שבה המתמודדים משחקים גרסאות קטלניות של משחקי ילדים קלאסיים. המנצח במשחקים הקטלניים האלה, ייקח הביתה כ -39 מיליון דולר. יוצר הסדרה מספר כי את ההשראה לקח מז'אנר המאנגה, קומיקס שהיוו רקע גם ל"משחקי הרעב" ולמשחקי "באטל רויאל". הסדרה לא מותאמת בשום צורה לילדים, יש בה הרבה אלימות ותוכן מיני – אבל כל מה שויראלי, מגיע היום לדור הצעיר מהר מאוד.

משחק הדיונון – גרסת הגיימינג

בפלטפורמת הגיימינג של רובלוקס משחקים בעיקר ילדים, שבטח כבר ביקשו מכם לצפות בסדרה. הטריילרים וקטעים אחרים זמינים ביוטיוב וסבירות גבוהה שהילדים יודעים הרבה יותר על התוכנית ממבוגרים שטרם צפו בה. גרסאות שונות של הסדרה עלו לפלטפורמה ומאפשרת לילדים לשחק סצנות מתוך הסדרה.
כמובן שלא מדובר במשחק רשמי של הסדרה, אלא בסוג של חיקוי. זה מה שמושך את הילדים אל פלטפורמת הגיימינג, שאפשר למצוא בה מגוון רחב של משחקים עם דמויות מוכרות ופופולריות, כמו פוקימון, לדוגמא. מפתחי המשחקים מעלים גרסאות שונות משלהם לפלטפורמה הפתוחה וקשה מאוד להגיש נגדם תביעה. האנימציה אולי נראית חמודה ותמימה, אך המשחקים כוללים בתוכם הרבה אלימות. סביר להניח שלא הרשתם לילדים שלכם לצפות בסדרה עתמה, אבל בהחלט ייתכן, מבלי שאתם יודעים, שהילדים שלכם כבר שולטים ב"משחק הדיונון".
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות