הורות

פסטיבל לב ישראלי: מופעים לילדים ללא תשלום

מסכות או לא להיות מסכות או לא להיות

פסטיבל "לב ישראלי", פסטיבל ארצי המשלב אמנים ויוצרים עם וללא צרכים מיוחדים יתקיים השנה לראשונה באשדוד בתמיכת משרד התרבות והספורט.במסגרת הפסטיבל מתקיימים אירועים ומופעים, בהם ייקחו חלק יוצרים מתחומים שונים, מוזיקה, מחול, תיאטרון, צילום, ציור וקולנוע, לצד אמנים ויוצרים עם צרכים מיוחדים.

הפסטיבל נולד מתוך אמונה כי תרבות ואמנות מהוות גשר לחיבור בין אנשים ופלטפורמה ליצירת שוויון הזדמנויות. מדובר בפסטיבל "מיוחד" שמטרתו לחבר את כלל הקהילה על רבדיה השונים, ללמד אותנו לקבל את השונה ולייצר שיוויון הזדמנויות בתרבות ואמנות.

הפסטיבל, הנתמך על ידי משרד התרבות והספורט, נוסד ביוזמת תחום צרכים מיוחדים בחברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד, בהפקת מרחב יצירה אשדוד ובשיתוף מנהל שירותים חברתיים ומחלקת חינוך מיוחד בעיריית אשדוד וחברת אדמה אגן.

כל האירועים יתקיימו במוסדות התרבות והאמנות והמרחבים הקהילתיים המונגשים לקהל הרחב- מרכז מונארט לאומנויות, בית אריה קלנג, המוזיאון לתרבות הפלישתים, מתנ"ס דיונה ובעוד מוקדי פעילות מונגשים. המופעים המרכזיים יתורגמו לשפת הסימנים ע"י מתורגמנית שתהיה נוכחת במופע.

אירועים לילדים בפסטיבל

מסכות או לא להיות – מופע קומדיה דל ארטה בהשתתפות הקהל

השחקן תומר הלדשטיין במופע מסכות מדהים המשלב מוזיקה והשתתפות הקהל. במופע יוצגו 10 דמויות ססגוניות שונות המספרות את הסיפור האישי שלהן. כל מסכה היא שונה ומכילה עולם שלם וייחודי, ממש כמו שכל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד. הצופים לוקחים חלק פעיל והתוצאה מוזיקלית ומצחיקה.

המוזאון לתרבות הפלישתים – מרחב פתוח.  רביעי, 13 אוקטובר 2021 בשעה 16:00. ללא עלות.  

הכל התחיל בדינוזאור – מופע מוזיקלי לכל המשפחה

מופע מקורי מצחיק וקצבי על הופעה ביער שמתבטלת כי הדינוזאור נעלם וכל החיות: קוטרו הצפרדע, איגואנה זמרת אופרה וקוף מסתורי מחפשים אותו. המופע משלב שירים , ריקודים ונגינה משותפת. חגי רז חלילן ויוצר בשיתוף עמותת" תו המשווה" במופע מקורי ומונגש.  מותאם לילדים, עם וללא מוגבלות וצרכים מיוחדים.

המוזאון לתרבות הפלישתים – מרחב פתוח.  רביעי, 13 אוקטובר 2021 בשעה 17:00.  ללא עלות.

 סדנת מפגש תקשורת תנועתית להורה וילד

בואו להימתח ולנוע, להתגלגל ולהתערסל, להקשיב ולהגיב. תמר מייזליש בשיתוף עמותת "תו המשווה" בסדנת תנועה של הורה-ילד. מפגש תקשורת ותנועה מהלב והנשמה דרך הגוף. נכיר את המשתתפים בקבוצה, נחמם איברי גוף , נשחק ונאלתר במרחב ביחד וגם לחוד. הסדנה תועבר ע"י תמר מייזליש – יוצרת,  רקדנית ומורה למחול. מתאים לגילאי 3-7.  מומלץ לבוא עם בגדים נוחים, מותאם גם לילדים עם מוגבלויות פיזיות וחושיות.  

המוזיאון לתרבות הפלישתים – מרחב פתוח.  חמישי, 14 אוקטובר 2021 בשעה 17:00. ללא עלות.

 פירוט האירועים המלא באתר החברה העירונית אשדוד www.ironit.org.il

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות