הורות

בלונגה בלוז: קומדיה חדשה לילדים (וגם להורים)

בלונגה בלוז בלונגה בלוז

"בלוגה בלוז" היא קומדיה פרועה על מחנה קיץ, שמפגיש את הילדים עם הטבע, עם מערכות יחסים ובעיקר- עם עצמם. הסדרה מתרחשת במחנה הקיץ "וולקנו" שבראשו עומדת מנהלת המחנה המחוספסת, 'עמליה' (ערן זרחוביץ'), שיכולה לשרוד כל אסון טבע, אבל לא מסוגלת לעמוד בשיחת חולין פשוטה. עמליה ירשה את המחנה מאביה יחד עם אחותה הנלהבת יתר על המידה, גיתית (טל לוי). "וולקנו" הוא החזון הבוער של עמליה והיא משתוקקת להנחיל לדור הצעיר את אהבת הטבע ולהקנות להם את היכולות לשרוד בו. היא אומנם לא יודעת להפעיל מחשב, אבל תנו לה אולר, פחית שימורים וטלפון מירס והיא תשרוד בכל תנאי קיצון.

בלונגה בלוז | באדיבות כאן חינוכית
בלונגה בלוז | באדיבות כאן חינוכית

"וולקנו" הוא מעיין כור היתוך שאליו מגיעים ילדים מכל הארץ. מהעיר ומהכפר, ממסע שופינג בקניון או מתורנות במכולת המשפחתית. הילדים אמנם לא מכירים זה את זו, אבל הקיץ החם יחבר אותם לקבוצה אחת דביקה. האנדרדוגס של המחנה הם קבוצת "בלוגה" על שלל חניכיה הנחושים, ועליהם מנצחים שני מדריכים – ירמי ונגה (דוד שאול וכרמל נצר), ששום כישלון לא יעצור אותם בדרך להצלחה. ירמי ונגה הם שני חברי ילדות, שאחרי שנים של כישלונות בכל תחום אפשרי, מתקבלים לעבודה במחנה "וולקנו". הם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת, שבמהלכה הם ינסו לשנות את מזלם ולשפר את מעמדם, ועל הדרך ילמדו שהניצחון האמיתי הוא החברות בניהם.

שפי (אמיר שורוש), השף של המחנה, מצטרף לחבורה הצבעונית. הוא אוהב אדם וחובב שנ"צ, שמגויס רגשית לכל דבר מלבד מהעבודה עצמה.

בסדרה, שתעלה בבימים ראשון עד רביעי, החל מה- 24.10.2021, בשעה 16:00 ב- כאן חינוכית ובדיגיטל, מככבים ערן זרחוביץ', אמיר שורוש, טל לוי, דוד שאול, כרמל נצר, אורי בלופרב, מתן דסה, עידן אראל, מור עזריה, אליה שר, יהושי לובטון.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות