הורות

חגורת בטן להתפתחות העובר וספר ילדים על חתולים: הצצה לתערוכה

בית לחתולי רחוב בית לחתולי רחוב

תערוכת עיצוב של בוגרי מכללות אורט בקניוני עזריאלי תיפתח היום (א' 3.10.21) עם מגוון יצירות וחידושים פרי פיתוח של הבוגרים. בין התוצרים ניתן למצוא לא מעט חידושים המותאמים לקהל ההורים והילדים. נכון לעכשיו מדובר רק בפיתוחים ראשוניים, אבל מהסוג שבאמת אפשר לחלום עליו.

בית לחתול רחוב

טל שטרנליב בהנחיית דנה תרם ועופר זנזורי יצרה את "בית לחתול רחוב", ספר ילדים לקידום המודעות לקשיי ההישרדות של חתולי הרחוב בישראל. הספר מספר על גור חתולים אשר מאבד את מקום ההסתר שלו. החתול יוצא למסע לחיפוש הסתר חדש ומגיע לחצר בית ושם פוגש ילד קטן אשר בונה עבורו בית מקרטון. דרך הספר לומדים הילדים בדיוק כיצד יש להפוך קופסת קרטון למסתור יעיל לחתול רחוב. כחלק מהקמפיין ישווקו לצד הספר בתי מחסה ממותגים לבניה עצמית.

JASMIN

אסנת טמסה בהנחיית גלי לוי פיתחה את המותג יסמין, המייצר חגורת בטן הפועלת באמצעות אפליקציה. חגורת הבטן מכילה חיישנים רבים העוקבים אחר התפתחות העובר במשך 24 שעות ביממה. האפליקציה אוספת את כל הנתונים ומסייעת לאישה ההרה בשמירת תזונה נכונה, פעילות גופנית שמותאמת לנשים הרות, להיות במעקב בנוגע לבדיקות שהיא צריכה לעבור לפי כל שליש הריון ואפשרות להוספת בדיקה. יכולות המעקב של החיישנים מנתרים דופק ומקפיצים התראות במצב חריגים.

אפליקציית מעקב ביתית אחר העובר
אפליקציית מעקב ביתית אחר העובר

MEMO

אביה משולם בהנחיית יוני לוי- התקן ואפליקציה חכמה המונעים שכיחת חפצים. המשתמש רוכש התקן ומצמיד אותו לתיק. בהתקן חיישנים ומצלמות המתעדות את הנכנס ויוצא מהתיק. באפליקציה ניתן להגדיר מספר תיקים, להגדיר אירועים וחפצים הנדרשים לכל אירוע וכן האפליקציה עוקבת אחר היוצא ונכנס לתיק בכל משך האירוע.

לאן נעלם המוצץ?
לאן נעלם המוצץ?

את ההמצאות האלה ונוספת תוכלו לראות בקניוני עזריאלי חיפה (תערוכת בוגרי המכללה הטכנולוגית אורט בראודה בכרמיאל), קניון הרצליה אאוטלט (תערוכה של בוגרי מכללת אורט הרמלין נתניה ומכללת אורט דיזיין כפר סבא), קניון מלחה (תערוכה של בוגרי מכללת אורט ירושלים) , קניון איילון (תערוכה של בוגרי מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב)  וקניון ראשונים (תערוכה של בגרי מכללת אורט רחובות).

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות