כלכלה

ההורים חטפו מהמדפים: הבית החדש של בובות L.O.L

נחטף מהמדפים נחטף מהמדפים

אנחנו עוד לא באוקטובר וארצות הברית כבר נמצאת בטירוף קניות לקראת הכריסמס. זה אולי נשמע לכם מוזר, אבל יצרני הצעצועים ורשתות הקניות כבר הכינו את רשימת המומלצים שלהם לקניות החג, ונראה שהמוצר החדש מבית היצרנית של בובות ה- L.O.L חברת MGA, בית הבובות החדש של L.O.L לשנת 2021 בואכה 2022, כבר נחטף מהמדפים.

בית ההפתעות | מתוך האתר הרשמי של L.O.L
בית ההפתעות | מתוך האתר הרשמי של L.O.L

עץ מלא וסטייל של שנות ה-80

בית ההפתעות החדש של L.O.L, שכבר הספיקה לייצר לא מעט בתים בקטלוג של הבובה, כולל הפעם עץ מלא וסטייל ששואב השראה משנות ה-80. לבית 10 חדרים מרוהטים בארבע קומות: קומת כניסה עם מכונת משחקים, סלון עם ספה שנפתחת למיטה, פינת קולנוע, בר לארוחת בוקר עם מקומות ישיבה, מקרר מאובזר, חדר רחצה עם שידת איפור ומראה וגולת הכותרת: מגלשה ענקית מסתובבת הישר אל הבריכה. בצד אלו כמובן חניה בה ניתן להציב את מכונית ה- L.O.L ולמעלה למעלה פטיו עם גג, כי אחרי כל הבילויים האלה, צריך לתת לבובות גם לנוח. מקומה לקומה הבובות יכולות לנוע במעלית. ב- MGA חשבו על הכל, ובבית הזה אפשר לשחק ב- 360 מעלות, כך שבכל צד של הבית יש חדר אחר עם אטרקציה.

מגלשה לבריכה | מתוך האתר הרשמי של L.O.L
מגלשה לבריכה | מתוך האתר הרשמי של L.O.L

85 הפתעות

הטריק של חברת MGA עובד היטב, כל פריט נכנס אל תוך שקית מתנה קטנה ומרשרשת, אז אחרי שההורים (כמובן) מרכיבים את הבית, הילדים יכולים להתפנות לפתוח כל שקית בנפרד ולגלות את ההפתעה. מיותר לציין שבובות ה- L.O.L נמכרות בנפרד, אבל כמו שאתם כבר מכירים את הילדים שלכם, בוודאי יש להם לא מעט בובות שישמחו להיכנס לבית.

הבית החדש של L.O.L רק עלה על המדפים וכבר הספיק להחטף. בחברה מסבירים את המחסור בחנויות בגלל בעיות שינוע כתוצאה מהגבלות הקורונה שמשפיעות על הנמלים והמכולות. אמרקאי אמנם, אבל כמו כל דבר אחר, מיוצר בסין. נסו למצוא אותו באמזון במחיר של 229 דולרים. למי שאין סבלנות לחכות למשלוח, מצאנו אותו במחיר של 1,650 שקלים בוואלה שופס.




		
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות