הורות

מפלצות של מלון או בייבי בוס? 4 סרטים חדשים לסוכות

מפלצות של מלון מפלצות של מלון

הצורך בתו ירוק, קרי, בדיקת קורונה לפני הכניסה לבית לבית הקולנוע, הוריד משמעותית את כמות סרטי הילדים המציגים בחופשת סוכות. בכל זאת, הצלחנו למצוא ארבעה סרטים חדשים שמוקרנים עכשיו, אז אם התעייפתם מארוחות בסוכה וטיולים ברחבי הארץ, הנה הזדמנות לבילוי רגוע.

מפלצות של מלון: הפוך על הפוך

המשכון רביעי לסדרת הסרטים של סוני. כאשר המצאתו המסתורית של ואן הלסינג יוצאת משליטה, משהו מוזר קורה: כל המפלצות הופכות לבני אנוש, ורק ג'וני החתן-אדם, הופך למפלצת. כעת על ג'וני ודראק לאחד כוחות ולצאת למרוץ אחר תרופה, לפני שיהיה מאוחר מדי.

בייבי בוס 2: עסק משפחתי

טים ואחיו הקטן טד התבגרו והתרחקו זה מזה. טים הוא כיום אבא בעצמו וגר בבית פרברים עם אשתו ושתי בנותיו. טד הוא מנכ"ל קרן גידור מצליח. כשהתינוקת טינה תגלה שהיא סוכנת חשאית בכירה של בייבי קורפ במשימה לחשוף את הסודות האפלים שמאחורי בית הספר המקומי, האחים טים וטד יתאחדו וילמדו מחדש להעריך את משמעות המשפחה וחברות.

לרכב על דרקון

שלישיית גיבורים בעל כורחם – דרקון, ילד צעיר ונערת שדונים, יוצאים להרפתקה כדי למצוא את תקוותם האחרונה של הדרקונים – עמק נסתר בשם פאתי שמיים – מקום מקלט מיתולוגי לכל הדרקונים. המסע יוביל אותם מהיערות של צפון אירופה, מסביב לעולם עד לפסגות המושלגות של הרי ההימאליה.

הרפתקאות תום ואווזי הבר

תומאס הוא ילד עירוני אשר נשלח לגור עם אביו כריסטיאן בחופשת הקיץ. אביו שואף להציל בכוחות עצמו זן אווזים נכחדים על ידי לימוד נדידת האווזים באמצעות מטוס זעיר. יחד הם יוצאים למסע פנטסטי אשר ישנה את חייהם לעד.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות