רכילות

לוסי אהריש מבקשת שתצאו לה מהרחם והזוג הכי לוהט חוגג 16 שנות נישואין

לוסי האריש שמה סוף לשמועות לוסי האריש שמה סוף לשמועות

המגישה לוסי אהריש הפכה לפני קצת יותר מחצי שנה לאמא. את סוכות היא בחרה לבלות לצד בעלה, צחי הלוי, במלון ולראשונה נפרדה למספר לילות מבנה, אדם. אורחים במלון זיהו במהירות את המגישה ומיהרו לדווח כי האריש נצפתה עם בטן המרמזת על הריון שני. האריש, שידועה בתור מי אחת שאומרת את אשר על ליבה, מיהרה לעלות פוסט לאינסטגרם ולשים סוף לשמועות. "היינו בנופש ביומיים האחרונים, פעם ראשונה מאז שאדם נולד. היה מדהים אבל זה לפעם אחרת. אבל למי שהיה במלון והיה דחוף להעביר רכילות שאני בהריון יש לי חמישה דברים להגיד לך", היא כתבה. "1. אני לא בהריון. 2. אני אקסטרה 8 קילו מאז הלידה שעדיין לא ירדו. עליתי 21 קילו. 3. אדם מלמד אותי להיות אמא וזה הכי חשוב לי בעולם כרגע לפני שאני בכלל חושבת על הריון נוסף. 4. לאלה שדאגו להסתכל לי על הבטן ההריונית, יא חסרי חיים תתעסקו בחיים שלכם. 5. תמיד הייתה לי בטן ותמיד תהיה. צאו לי מהרחם 2".

גם מור ממן חושפת בטן לאחר הריון שני, בו  הביאה לעולם את בתה השניה ומספרת בגילוי לב על הדכאון אליו שקעה לאחר לידת בנה הראשון. הפעם, היא כבר מגיעה מוכנה. "כל כך הרבה פעמים בחיים שלי עליתי במשקל וירדתי . עוד מבית הספר כשהייתי ילדה שמנה,אחרי הלידה של ג’וזף לקבל ביקורות על ה- 40 קילו שהעלתי. אני יודעת להגיד שזה עובר. אני יודעת להגיד ששום דבר לא לנצח. אישה מקריבה כל כך הרבה כדי ליצור נשמה חדשה בעולם הזה. אז כשאת מסתכלת על עצמך במראה אחרי הלידה, תחייכי . וגם אם הגוף לא חזר להיות כמו שהיה,תזכרי שמודל חדש הוא תמיד יותר טוב. הכל עובר ואת תשכחי את הכל,אבל לנצח תשארי לביאה".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@mor.mamancosmetics)

עוד אמא כוכבת היא נינט טייב, שגם היא בדיוק ילדה את בתה השניה לפני מספר ימים, קיבלה כנראה את אחת ממתנות הלידה הטובות ביותר, שאפשר רק לחלום עליה. תמונה ענקית שלה מתנוססת בטיים סקוור, הודות לפרסומת של ספוטיפיי. "הרבה מילים אני רוצה לכתוב, קשה לבחור מאיפה להתחיל אבל אתחיל מהאלוהים היקר שלי שנמצא בכל מקום. כל כך הרבה מתנות נתן לי בשבועיים האחרונים, אולי אשתף על כך בהמשך אבל בינתיים, אחת המתנות הגדולות בהחלט- טיימס סקוואר ניו יורק, אני, הילדה הקטנה מקרית גת, מי היה מאמין. תודה לך בורא עולם, תודה על כל הקסם והקושי. כבוד גדול בשבילי ובהחלט הגשמת חלום רצינית. עכשיו רק נשאר להמשיך לעבוד ולהיות ביצירה מתמדת, להתפתח בכל רגע ורגע ולא לשכוח שזה בסדר לפחד", כתבה טייב.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb)

מזל טוב לזוג הכי פוטוגני של הביצה, יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, שמתחזקים זוגיות יציבה (טפו, חמסה) וחוגגים 16 שנות נישואין. בר זוהר ציינה את המאורע בפוסט אוהב לצד תמונות מיום החתונה. "היום לפני 16 שנה הפכנו לבעל ואישה.. האמת, שמרגיש לי שאתה חלק בלתי נפרד ממני כבר כל החיים. אני זוכרת את הרגע ההוא שהסתכלתי לך לתוך העיניים, והנשמה שלי כנראה זיהתה ואמרתי לעצמי בלב:״ מה? זה אתה??״ מאחלת לנו אהוב שלי, שנדע להמשיך להיות לפני הכל החברים הכי טובים ונהיה שם אחד בשביל השני , שנמשיך לגדל את הילדים שלנו באהבה… ושנאהב אחד את השניה עד סוף חיינו", כתבה בר זוהר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות