כלכלה

בקרוב: מקדונלד'ס תיפרד מצעצועי הפלסטיק בארוחות ילדים

הצעצועים החדשים של מקדונלד'ס הצעצועים החדשים של מקדונלד'ס
במשך יותר מ- 40 שנה לארוחת הילדים של מקדונלד'ס התלווה צעצוע קטן וחמוד, העשוי, כמו שאתם יכולים לנחש – מפלסטיק. במשך שנים ארוכות שימחו הצעצועים את הילדים לצד מנת ההמבורגר והצ'יפס ואפילו הפכו לפרטי אספנות בקרב מבוגרים. בתחילת השבוע הודיע מקדונלד'ס כי כחלק מהאג'נדה שלה לשמירה על הסביבה היא תעבור שינוי.
החל מהשנה הקרובה ועד לסוף שנת 2025 מקדולנד'ס תקפיד שכל צעצוע שמגיע עם הארוחה יהיה עשוי מחומרים ברי קיימא או ממוחזרים, מתוך מטרה להפחית כ- 90% מהפלסטיק שמבוסס על דלקים. בצרפת המהלך של הוצאת הפלסטיק המזהם מהצעצועים כבר הושלם וממש בקרוב הוא יתחיל גם בבריטניה ואירלנד, ובהמשך, בכל העולם, גם בישראל.

הצעצועים של מקדונלד'ס לא הולכים לשום מקום

אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם, הצעצועים של מקדונלד'ס לא הולכים לשום מקום, הם רק משנים צורה, או יותר נכון – חומר. במקום פלסטיק נקבל צעצוע מנייר, בד ועוד. בזכות השינוי של מקדונלדס, שמייצרת את הצעצועים בהיקפי ענק, מדובר כאילו כ- 650 אלף איש לא ישתמשו בפלסטיק במשך שנה. אתם יכולים להבין את המשמעות של הדבר.
כבר היום מקדונלד'ס מאפשר לכם לבחור בין צעצוע או ספר נייר בעל תכנים מעולם הטבע והאקולוגיה, אך בשל העובדה כי מרבית הילדים בוחרים בצעצוע הקטן, כעת הוא יהיה טוב יותר לסביבה.
הבעיה העיקרית של מקדונלד'ס היא דווקא באריזות, הקשים וכלי הפלסטיק, אך גם כאן יש בכוונת החברה לעבור לחומרים ממחוזרים, ובמרבית המקומות בעולם החברה החליפה את קשי הפלסטיק בקשים מנייר ואף הציבה פחי אשפה למיחזור וזאת כחלק מהאג'נדה החדשה שלה ובעקבות הביקורת הקשה שהיא סופגת בשנים האחרונות.
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות