חינוך

מתקנים את העולם: 18 ימים של קיימות ומנהיגות

אילוסטרציה אילוסטרציה

מכירים את אתגר הקרח לעידוד התרמות? אתגר 18 ימים של קיימות ומנהיגות מבוסס על מודל פעולה דומה בשיטת 'העתק הדבק' ותרגול של קיימות ומנהיגות. מדובר בתהליך קבוצתי שמתאים למשפחות, הורים, מורים עם תלמידים שמטרתו להתפתח ולשנות את המציאות בה אנו חיים. ההשתתפות באתגר מגבשת את התלמידים ומעלה את המודעות לנושאים החמים שעל סדר היום העולמי ומאפשרת למשתתפים בסיום האתגר לשתף בפועלם ולגבש קבוצות חשיבה ופעולה יחד.

אתגר 18 | TING
אתגר 18 | TING

האתגר מתאים במיוחד ללמידה היברידית — למורות ומורים המבקשים לחזק את החוסן הרגשי של תלמידיהם, ולתלמידים שרוצים להשפיע על החברה באופן משמעותי.

למה 18 ימים ?

האו”ם מיפה 17 יעדים, או יותר נכון, אתגרים, שעל האנושות להמציא להם פתרונות והאתגר כולל יום נוסף "חי" – למען עתיד האנושות, סממן יהודי מובהק של תיקון עולם.

איך זה עובד? מדי יום מנהל הקבוצה שולח בווצסאפ את האתגרים היומיים. מדובר ב- 10-20 דקות של משימה יומית קצרה, ופתיחה לתהליך קסום של צמיחה ומודעות חדשה, שתנתק אתכם מאזור הנוחות המיידי ותפתח בכם מודעות גלובלית.

מי שעומד מאחורי היוזמה הוא שרון גל-אור שהקים את טינג גלובל, גוף בינלאומי שמנהל את אתגר 18 בשיתוף עם מורים וסטודנטים מרחבי העולם שכבר השלימו את האתגר.  גל-אור הוא שגריר תרבותי גלובלי, מרצה בחוגים בינלאומיים שונים, מוביל ומנחה תכניות הכשרה ברחבי העולם; מפתח שיטת טינג לפיתוח חשיבה יצירתית בינתחומית בשילוב קידוד סמלים.

איך מצטרפים לאתגר? אפשר לגלוש לאתר ולהתחיל באתגר משלכם, או להצטרף לקבוצה שתיפתח בקרוב.

בזמן שמתאחדים למען הצלת העולם, אנחנו יוצרים למעשה רשתות של אחריות אנושית לגבי עתידנו, ומוצאים את הכוח והחוכמה הנדרשים כדי ליצור עתיד טוב יותר לכולם.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות