הורות

פסטיבל ירון ה-21: חגיגת הצגות לכל המשפחה

מסיבה בגינה מסיבה בגינה

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיים זו השנה ה- 21 את פסטיבל ירון בחול המועד סוכות (22-25.9.21) במוזיאון תל אביב לאמנות. בפסטיבל יציגו 24 הצגות לילדים ולכל המשפחה מתוך הרפרטואר העשיר והאיכותי של התיאטרון ביניהן 3 הצגות בבכורה ו- 6 הצגות חדשות.

הפסטיבל מוקדש לזכרו של הצנחן ירון ירושלמי שנפל בעת מילוי תפקידו כלוחם בחטיבת הצנחנים. מפעל ההנצחה הוקם ע"י משפחת ירושלמי ומוביל אותו יו"ר התיאטרון מיקי ירושלמי.

בין ההצגות שישתתפו בפסטיבל יועלו בבכורה: אלי – סיפורו של המרגל אלי כהן, היפה והחיה – מופע תיאטרון מחול בשיתוף להקת המחול "פרסקו", עיבוד מקורי לקלאסיקה האהובה. איתמר וכובע הקסמים – אבא ואיתמר מסדרים את החדר לקראת בואו של האח החדש של איתמר ולפתע מוצאים בקופסת הצעצועים כובע קסמים. בין ההצגות החדשות: שוליית הקוסם – עיבוד לקלאסיקה האהובה. שבעת הגמדים ושלגיה – הצגה מוזיקלית רבת משתתפים בעקבות הקלאסיקה העולמית. בנעליו – קומדיה מרגשת שבמרכזה פער הדורות, שורשים, והחשיבות של הקשר הבין-דורי. הארגז של ביאליק – מעשיה המשלבת את שיריו של חיים נחמן ביאליק, מסיבה בגינה – הצגה על אהבת הטבע וחברות עם שירי הילדים של היוצרת לאה נאור. הלל – הצגה עם שירי הילדים האהובים של ע.הלל. מחסן השטוזים של דתיה – קלאסיקה עם השירים האהובים של דתיה בן דור. אדיסון – סיפור חייו של הילד תומס אדיסון ואיך הפך לממציא גדול. בנוסף יתקיימו הצגות לפעוטות בגילי שנה עד שנתיים וחצי מוצעות ההצגות הייחודיות צוציקים ותיאטרון פצפון.

שלגיה ושבעת הגמדים | צילום: כפיר בולוטין
שלגיה ושבעת הגמדים | צילום: כפיר בולוטין

בימי הפסטיבל יתקיים הפנינג חוצות בכניסה חופשית, עם הצגת היובל של התיאטרון "החגיגה שלנו", הסוכה הדיגיטאלית, מוזיקה, פסלים חיים ופעילויות נוספות לילדים. (בימים רביעי וחמישי מ-9:30 עד 17:30 וביום שישי מ9:30 עד 13:00).

מחיר כרטיס: 75-40 שקלים. כל כרטיס להצגה מאפשר כניסה חופשית גם לתערוכות המוזיאון ביום ההצגה. הכניסה בהתאם להנחיות משרד הבריאות (תו ירוק). לכרטיסים: 03-5111444 שלוחה 9 או באתר.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות