כלכלה

לגו VIDIYO: כשהדמויות מתחילות לרקוד ולשיר

לגו VIDIYO לגו VIDIYO
מה קורה כשמערבבים דמויות לגו קטנות, קופסאות צבעוניות, סרטוני מוזיקה ומציאות מדומה? מקבלים את לגו VIDIYO המשלבת את חלקי הלגו הקלאסיים עם אפליקצייה חדשנית אשר פונה לילדים (אבל גם להורים שלהם).
לגו VIDIYO הוא הניסיון החדש של קבוצת לגו לענות על הצרכנים (ובעיקר הרצונות) הדיגיטליים של הילדים ועדיין לשמר את הרעיון הבסיסי שעומד מאחורי לגו – פירוק והרכבה של חלקים.
לגו VIDIYO | יח"צ לגו
לגו VIDIYO | יח"צ לגו

מרכיבים, סורקים ומפעילים

כדי לשחק בלגו VIDYIO צריך לרכוש את אחת ממגוון הערכות של החברה הכוללת: דמות, מארז לקישוט ואריחים מודפסים. יש כ- 12 ערכות שונות ו- 130 אריחים שונים שניתן לאסוף. ההרכבה יחסית פשוטה מאחר וזה לא העניין המרכזי של הערכה, אלא יצירת הקליפ. השלב הבא יהיה להוריד את האפליקצייה הייעודית מחנות האפליקציות בטלפון הנייד שלכם, או של הילד.ה, לסרוק את האריח המודפס ולהתחיל לייצר סרטון וידאו קצר, קליפ.

הכנת הידאו

כדי להתחיל לערוך את הקליפ בוחרים שיר מתוך מגוון השירים שיש באפליקצייה, החל מגאנס אנד רוזס ועד למוזיקה פופ עכשווית. בהמשך סורקים את הדמות ואת האריחים והנה, אפשר להתחיל להזיז את הדמות ממש לפי הקצב של המוזיקה. כעורך הראשי של הוידאו תוכלו לבחור באפקטים שונים. כל קליפ נמשך כדקה והרעיון פשוט – עוד ערכות, עוד דמויות ועוד קליפים עד ליצירת להקה שלמה.
לגו VIDIYO | יח"צ לגו
לגו VIDIYO | יח"צ לגו

משתלם?

זו לא הפעם הראשונה שלגו הולכת על פלטפורמה דיגיטלית. יש משחקי וידאו ואפליקציות רבות, אך זו בהחלט לראשונה שישנו שילוב בין המדיום הקלאסי לחדשני. בעבור ערכה קטנה בסיסית תשלמו כ- 149 שקלים ועל ערכה רחבה יותר המחיר יהיה 220 שקלים ומעלה. אל תצפו למשחק הרכבה ארוך או מורכב, אבל מתחשק לכם לתת לילדים לשחק קצת בטאבלט או בסמרטפון בתוך פלטפורמה בטוחה וסגורה וגם לייצר משהו משל עצמם – זו בהחלט אפשרות מעניינת.
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות