רכילות

אימהות ואבות בכותרות: רמי קלינשטיין משיק את "מתנות קטנות"

רמי קלינשטיין והמשפחה רמי קלינשטיין והמשפחה

רמי קלינשטיין ונעם חורב השיקו השבוע את מארז "מתנות קטנות" – ספר שירים לילדים עם קוד מיוחד שיוביל אתכם לסדרה חדשה לכל המשפחה. חוץ מקלינשטיין בהרכב משפחתי מלא, לערב ההשקה הגיעו כל החברים הטובים, ביניהם: נטלי דדון שהגיע עם בנה ריף, ליהיא גרינר, אירה דולפין, יובל המבולבל, משה פרץ בהרכב משפחתי מלא ומהמם, מיכל הקטנה, אליעד נחום ועוד.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rami Kleinstein (@rami_kleinstein)

רשת קסטרו הום נפתחה השבוע ואל ההשקה בחנות הראשונה בגן העיר בתל אביב הגיעה בהרכב מלא טל טלמון, טל שטראובר והבייבי. עוד פקדו את המקום מלבד אורנה בנאי ובת הזוג החדשה, עדי כהן, ליקי רוזנברג ההריונית, לירן כוהנר שהשאירה את הבנות בבית וקפצה לבדוק את החנות ולברך את הפרזנטורית של המותג, שלומית מלכה.

טל טלמון בהרכב מלא | צילום: רפי דלויה
טל טלמון בהרכב מלא | צילום: רפי דלויה

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Liky Rozenberg (@likys_port)

כבר הרבה זמן שפאולה רוזנברג מנסה לשנות לנו את חוט המחשבה בכל הקשור למשקל, גזרה ודימוי גוף. רוזנברג, אמא לשתי בנות מתבגרות, לא נרתעת להגיד מה היא חושבת על פוטושופ ומנצלת בכל הזדמנויות את אלפי העוקבות שלה ברשתות החברתיות כדי להעביר דרכן את המסר. הבוקר (ה') היא העלתה תמונה שלה עם ריטוש וללא ריטוש "אפשר לשנות מציאות. למשל להחליט שהקיץ תלבשי בגד ים כמו שאת", היא כתבה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@paularosenberg)

ונסיים את השבוע במזל טוב לדוגמנית קורל סימנוביץ ובעלה, הכדורגלן סרג'י רוברטו, שמצפים לבייבי מספר שתיים, אח או אחות לקאיה בת השנתיים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות