הורות

מוזיאון הילדים בחולון חוגג 20 שנה עם תצוגה אינטראקטיבית

מוזיאון הילדים חולון, התצוגה האינטראקטיבית מוזיאון הילדים חולון, התצוגה האינטראקטיבית

לרגל ציון 20 שנים להיווסדו, מוזיאון הילדים הישראלי חולון הקים ברחבת המוזיאון תצוגה מיוחדת, במסגרתה ייחשף קהל המבקרים למגוון הפעילויות שבמוזיאון. התצוגה כוללת תמונות ואירועים משמעותיים שהתרחשו במהלך שנות קיומו לצד פעילויות עצמיות ואינטראקטיביות, חידונים ומשימות.

לכל תערוכה במוזיאון מוקדש מיצב עליו מוצגות שאלות מפתחות מחשבה מעולם התוכן הרלבנטי, ציטוטי ביקורת, "פיקנטריה" מהווי המוזיאון ופעילות עצמית ואינטראקטיבית בנושא התערוכות השונות.

גיל עומר, מנכ"ל מוזיאון הילדים חולון: "אנחנו מודים למיליוני מבקרים מכל גווני האוכלוסייה שהגיעו אלינו במהלך השנים ומזכירים לנו מדי יום עד כמה אנחנו אוהבים את המקום המשמעותי הזה המציע חוויה פותחת מחשבה".

בין הפעילויות המופיעות במיצג ניתן למצוא: חידון שפת הסימנים,  משחק סטריאוטיפים ברוח מסלול "החייזרים", חידון גלריית הצעצועים של המוזיאון, בחן את עצמך, כמה אתה דומה לחברי להקת הביטלס, חידון חפצים נוסטלגי ברוח "דיאלוג עם הזמן" , בחן את עצמך, איזו דמות אתה מ"היער הקסום", משחק ב"לראות אחרת" ברוח "דיאלוג בחשיכה", "תחנות בזמן" עם זיג וזג – מסע אישי לקראת העתיד,  טריוויה בהנחיית ינשול בנושא המוזיאון.

התצוגה האינטראקטיבית פתוחה לקהל מבקרי המוזיאון במסלולי הפעילות השונים אליהם יש לתאם סיור מראש.

המוזיאון ממשיך לפעול גם בימים אלו בהתאם להנחיות לפעילות מוסדות תרבות והנחיות הקורונה הנדרשות ומציע את כל המסלולים האהובים, ביניהם:

טיול עם ינשול (חצי ינשוף חצי חתול)  – הילדים יוצאים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.

בעקבות הפרפרים – היכרות עם חיות היער מזווית קצת שונה – דרך מחזור החיים שלהם.

הביטלס – מסע הקסם המסתורי בו אפשר לגלות מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם.

איפה מיש – הצגה ופעילות.

המסע לתיקון ממלכת הזמן – הזמן עצר מלכת והילדים עם הגיבורים יוצאים לפתור את התעלומה.

היער הקסום – מסע עלילתי במהלכה משחררים הילדים בטעות שדון אשר מעולל תעלולים ביער הקסום. במהלך הפעילות הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו תוך מציאת הסברים להתנהגות של השדון. פעילות זו נועדה להכיר לילדים המשתתפים בו את עולם התחושות והרגשות דרך היכרות עם דמויות שונות ביער קסום.

חברים ביער – הפעילות החדשה מפגישה את הילדים עם הדמויות ממסלול "היער הקסום", כשהפעם נצב בפניהם אתגר חדש: יום הולדתו ה-100 של הקוסם הלבן בפתח, אך בעיות בין דיירי היער מאיימות על קיום החגיגה.

החייזרים – במהלך פעילות "החייזרים" ילדים מגיעים אל ספינת חייזרים מעולם אחר ותפקידם בפעילות הוא לתקשר עם החייזרים ולמצוא את הדרך חזרה הביתה. במהלך הרפתקה זו הילדים לומדים על השונה והאחר וימצאו את הדך לדו-שיח, גישור והבנה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות