הורות, כלכלה

CASTRO HOME: רשת כלי הבית והלייף סטייל החדשה

שלומית מלכה ל CASTRO HOME שלומית מלכה ל CASTRO HOME

קסטרו – הודיס הולכת על השלב הבא – CASTRO HOME. החנות הראשונה נפתחה בגן העיר תל אביב בשטח של כ- 200 מ"ר ובהשקעה של כשלושה מיליון שקלים. במקביל נפתחו 15 חנויות ברחבי הארץ (תל אביב – גן העיר, שופינה – ראש פינה, ביג אתא – קריות, סכנין מול, כרמיאל – ביג, חדרה מול החוף וילג', סינמה סיטי ראשון לציון, ביג אשדוד, ביג באר שבע, גרנד קניון באר שבע, קניון עזריאלי הנגב באר שבע, גלובוס סנטר מבקיעים אשקלון, רמות ירושלים, קניון עזריאלי חיפה) וכמובן שכל מוצרי הלייף סטייל גם עלו לאתר. עד סוף שנת 2022 מתכוונים בחברה להקים כ- 30 חנויות.

שלומית מלכה ל CASTRO HOME | צילום: דודי חסון
שלומית מלכה ל CASTRO HOME | צילום: דודי חסון

"בבחירת ועיצוב הפריטים רצינו לייצר הרמוניה בין רהיטים, אביזרים וכל האלמנטים שנמצאים בבית ונותנים תחושת נינוחות, שמתאימה לכל בני הבית ולא על חשבון הצרכים שלהם", אומרת מיה נפתלי, מנהלת תחום CASTRO HOME. "בנוסף שמנו דגש על עיצוב ואיכות המוצרים ועל ליין FRIENDS OF NATURE שמכיל מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור. תמהיל המוצרים שלנו מגוון ונותן מענה רחב לטקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות וכמובן מתנות לחג״.

"כחלק מהקמת מותג משלב הקונספט ועד הביצוע, היה לנו חשוב לייצר שפה שתמשיך את הקו של קסטרו כבית אופנה, אבל גם ליצור מותג מבודל עם ערכים משלו ושהצרכן יבין ישר שהבית של קסטרו הוא בית נוטף סטייל, בית  שחיים בו, ולא בית שהוא מוזיאון", מוסיפה מור פסו אבלגון, סמנכ"לית השיווק. "השפה החדשה באה לידי ביטוי בנקודות המכירה וכמובן באתר הסחר, תושק באמצעות קמפיין אונליין ואופליין כמו גם שיתופי פעולה עם משפיענים מתחום העיצוב והלייף סטייל״.

קולקציית ההום מורכבת מארבע תמות עיצוביות – ארבעה סיפורים שעליהם מתבססת כל הקולקציה. ארבעת התמות נקבעו בהלימה לרשת קסטרו האופנה – נשים, גברים וילדים, מתוך מגמה לחזק את הקשר בין האופנה לעיצוב הבית.

המותג שיוקם בעיקר כ SHOP IN SHOP בחניות המגה סטור של קסטרו, יהיה תואם צבעוניות ואמירה עיצובית ליתר הקטגוריות . קיימת הרמוניה ויזואלית מבחינת חומרים וצבעוניות בין המותגים השונים וחפיפה בערכי המותג: איכות, אופנתיות וסטייל, חמימות ונינוחות, אורבניות, חיבור לסביבה – מודעות אקולוגית וכבוד לסביבה בה אנו חיים. התמות נבדלות זו מזו בפנטונים בחומרים ובטקסטורות.

מצעים במגוון מידות ולכל המשפחה | צילום מסך אתר קסטרו
מצעים במגוון מידות ולכל המשפחה | צילום מסך אתר קסטרו

תמה ראשונה PURE – תמה זו עיקרה הלבן . חגיגיות לצד CASUALלבן הוא פריט חובה בארון הבגדים כמו שהוא חובה בהלבשת הבית תחרה דגשים על דיטליים סאטן ופרינטים פרחוניים עדינים.

תמה שניה – FRIENDS OF NATUREתמה זו היא אחת העקרונות המרכזיים  של הקולקציה – החיבור לטבע והכבוד לסביבה שלנו לכדור הארץ. חיבור לצבעי אדמה טקסטורות בוהו שיק חומרים טבעיים – קש, עץ, שיטה, במבוק, זכוכית ממוחזרת, פשתנים  ועוד.

תמה שלישית – FASHION BASIC – תמה שמאופיינת בצורות גאומטריות, צבעוניות כיפית, הדפסים ומשחקים של MIX AND MATCH .

תמה רביעית – BLUE VIBES – החיבור הכי עמוק לקסטרו אופנה – עולם הג'ינס, כחול על גווניו. בדי שמברה, חוטים צבועים וכריות נוי מבד הג'ינס על גווניו השונים.

הרשת תציע מגוון רחב של כלי בית, כלי הגשה וטקסטיל לבית.  בנוסף, כחלק משיתוף פעולה בלעדי, ניתן יהיה להשיג בחנויות הרשת גם רהיטים מבית "סטטוס" במחיר של החל מ- 450 שקלים.

שמיכת משבצות | צילום מסך אתר קסטרו
שמיכת משבצות | צילום מסך אתר קסטרו

מחירים לדוגמא: מצעים 49.90-799.90 שקלים, כריות נוי 69.90-129.90 שקלים, כלי שולחן וכלי מבטח  6.90-419.90 שקלים. מגבות: 54.90-179.90 שקלים. מפות שולחן: 189.90-349.90 שקלים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות