רכילות

ברכות להורים החדשים, מרב מיכאלי וליאור שליין

ברכות למשפחה החדשה ברכות למשפחה החדשה

שרת התחבורה, מרב מיכאלי, ובן זוגה, ליאור שליין, בישרו אמש (מוצ"ש) ברשתות החברתיות על לידת בנם המשותף, אורי.

מיכאלי ושליין, שטסו לארצות הברית (וחטפו לא מעט ביקורת על נסיעה בצל הנחיות הקורונה המחמירות) להביא את בנם שנולד בעזרתה של פונדקאית, השאירו את הדבר בסוד ורק עם הולדתו של אורי פרסמו את הסיבה האמיתית לכך שנסעו.

"בפעם הראשונה שליאור אמר לי בואי נעשה ילד, הייתי בטוחה שזה פאנץ'. אחרי הכול הוא סאטיריקן, ומדובר בי, וידוע שאין לי כוונה לעשות ילדים. כשהוא המשיך, חשבתי שהוא אומר את זה כי זאת דרך מקובלת בתרבות שלנו להגיד 'אני אוהב אותך'. הרבה מאוד זמן חשבתי שזה יעבור. כי בעיניי, החיים שלנו באמת היו ממש נהדרים כמו שהם. אבל ככל שעבר הזמן הבנתי עד כמה הוא רוצה את זה. הסתכלתי עליו, ואהבתי אותו. ובחרתי לחיות איתו ובחרתי ללכת איתו למסע הזה", כתבה מיכאלי.

"זה היה מסע של הרבה ניסיונות. אני שמחה שעברתי את המסע הזה, אני יודעת עכשיו על עצמי מה זה אומר ובמה זה כרוך ומה צריך לעבוד אחרת במערכת הזאת של טיפולי פוריות, אבל על זה נדבר ביום אחר. היה לנו מזל מדהים לפגוש את קלסי, בחורה אמריקנית מהממת, שרצתה לעזור למי שנמצאות במצב שלנו וגם לעזור בפרנסת המשפחה המקסימה שלה. בזכותה, אתמול נולד אורי.

הוא לא משנה שום דבר ממה שאני חושבת על אי השוויון שהופך את האמהות לעול על נשים, הוא לא משנה את דעתי לגבי העובדה שאת אשה מושלמת גם בלי להיות אמא. הוא הילד שלי ושל ליאור. אנחנו כל כך שמחים בו, ומאושרות להיות ההורים שלו. זה סיפור אהבה. עכשיו זה סיפור אהבה של שלושה".

שליין מצדו הסתפק בתמונה עם הכיתוב: "תכירו: אורי".

הורימ'וש מאחלת למשפחה החדשה הרבה נחת.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות