הורות

מאחורי קירות המוזיאון: ערכת פעילות לכל המשפחה

ערכת מאחורי קירות המוזיאון ערכת מאחורי קירות המוזיאון

'מאחורי קירות המוזיאון' היא ערכת פעילות חדשנית, המיועדת  לכל המשפחה,  שנוצרה בהשראת תערוכות עבר במוזיאון נחום גוטמן לאמנות.

הערכה מעניקה שעות של פעילות יצירתית, חינוכית ומהנה. באמצעותה תוכלו לגלות את הסודות מאחורי הקלעים של מוזיאון וללמוד איך ליצור תערוכה על כל שלביה, לחקור ולפרש יצירת אמנות, להיכנס לנעליהם של בעלי התפקידים במוזיאון וליצור במגוון טכניקות.

הערכה מלווה בציוריו העל-זמניים של נחום גוטמן ומהווה דרך נהדרת להכיר לילדים את עולם האמנות הקסום ולעודד אותם ליצור.

מה בערכה? פאזל של יצירת אמנות, חוברת יצירה, כרטיסיות מידע ופעילות ורפרודוקציות עם יצירות של נחום גוטמן להרכבת תערוכה.

מחיר הערכה: 89 שקלים.

ויש גם תערוכה

ערכת היצירה מגיעה במקביל לתערוכה המוצגת בימים אלו במוזיאון נחום גוטמן. בתערוכה מיוחדת זו מוזמנים המבקרים ליצור יצירות אמנות, לאצור תערוכות בחלל התצוגה ולהתנסות בשלבים השונים של הכנת תערוכה במוזיאון. כל אחת מתחנות התערוכה מציעה מידע, פעילות, התבוננות והנאה. הצבעים שנבחרו לעיצוב התערוכה הם צבעי יסוד, והחומרים שנבחרו הם קרטון, עץ ונייר.

התערוכה מציגה את התחנות אותן עוברת יצירת האמנות מרגע היווצרה עד לרגע בו היא מוצגת במוזיאון, כל תחנה מתורגמת בתערוכה לתצוגה ולפעילות: ב"סטודיו של האמן", יכולים המבקרים לשאוב השראה מעבודותיו של נחום גוטמן ולהכין בעזרת חומרים שונים יצירה משלהם; ב"חדר האוסף" ניתן ללמוד על יצירתו של נחום גוטמן ולתרום יצירה לאוסף הילדים בתערוכה; ב"מחלקת מחקר והדרכה", ניתן לצפות בציור גדל-ממדים של גוטמן ולהרכיב על פיו פאזל בחדר התבוננות; ב"חדר תצוגה", ניתן לאצור תערוכה על פי רעיונות של המבקרים. במסלול גם "חנות מוזיאון", ובה ניתן להעתיק רישומים של נחום גוטמן, ולקחת הביתה למזכרת.

ניתן לרכוש את הערכה בחנות המוזיאון – שמעון רוקח 21 נווה צדק תל אביב, או באתר הבית של המוזיאון. לפרטים אודות שעות הביקור בתערוכה וכרטיסים לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות