הורות, כלכלה

לא על העיצוב לבדו: איך לבחור כסא מחשב לילדים?

כסאות ארגונומיים מבית SPIDER מחיר 690 שקלים, להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה כסאות ארגונומיים מבית SPIDER מחיר 690 שקלים, להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה

עוד כמה ימים יסתיים החופש הגדול, הילדים יעזבו את הים והבריכה ויחזרו אל שולחן הלימודים, או יותר נכון, שולחן המחשב. מה צריך לשים לב כשבוחרים כסא וכמה זה יעלה לכם? הנה כמה טיפים שכדאי לזכור.

מבנה

מבנה אגרונומי מאפשר למשענת הגב תמיכה נכונה ויציבות. ככל שהילד גדול יותר, כך חשוב יותר לבחור בכסא שהמושב שלו וגם הגב מותאמים למבנה הגוף. משענת גב גמישה מאפשרת להישען אחורה או קדימה בהתאם לזווית הישיבה אל מול השולחן. היא מקבלת פחות לחץ ובכך שומרת על יציבות עמוד השדרה, שהינו קריטי ביותר בגילאים הצעירים כשהגוף עדיין נמצא בצמיחה.

דגם DOUBLE BACK JUNIOR .דר גב, כיסא ילדים, 598 שקלים | צילום: ירון וינברג
דגם DOUBLE BACK JUNIOR .דר גב, כיסא ילדים, 598 שקלים | צילום: ירון וינברג
קרביץ מותג CLEARTECH כיסא לתלמיד דגם M4 מחיר 629 שקלים | יח"צ
קרביץ מותג CLEARTECH כיסא לתלמיד דגם M4 מחיר 629 שקלים | יח"צ

מנגנוני התאמה

בחרו בכסא שניתן להגביה או להנמיך בהתאם לגובה של השולחן ולגובה הילד. כסא איכותי ימשיך אתכם לפחות לכמה שנים טובות, מאחר והילדים נמצאים בצמיחה מתמדת, אל תוותרו על כסא שתוכלו להתאים בכל מספר חודשים מחדש. ישנם כסאות להם גם משענות ידיים מתכוונות, כך שניתן להתאים אותן לגובה השולחן או המקלדת (כן, אל תשכחו שהיום לומדים מהמחשב).

עומק המושב

כסאות מנהלים או כסאות גדולים – נועדו עבור אנשים גדולים. עומק המושב הינו אחד האספקטים אליהם יש להתייחס בבחירת כסא "תלמיד". מאחר ויש צורך שמשענת הכסא תתמוך בגב, כסאות עמוקים במיוחד עלולים לגרום לישיבה לא נוחה עם "רגליים באוויר".

כסא מודפס מילאנו - רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 445 שקלים | יח"צ
כסא מודפס מילאנו – רשת עצמל'ה מחיר לפני מבצעים והנחות 445 שקלים | יח"צ
כיסא ורונה רשת עצמל'ה מחיר 359 שקלים | צילום: שחר פליישמן
כיסא ורונה רשת עצמל'ה מחיר 359 שקלים | צילום: שחר פליישמן

קל לשימוש וניקוי

צריך לזכור שילדים, הם כמו ילדים, כסאות יכולים להתלכלך מנעליים לא נקיות, אוכל או טוש שנפל. ישנם בדים רחיצים ונוחים לניקוי שיאפשרו לכם לשמור על מראה הכסא לאורך זמן. גם מנגנון התאמת הגובה צריך להיות קל ופשוט לתפעול, אך יחד עם זאת גם בטיחותי.

קרביץ כסא גיימינג SPARKFOX GC79 מחיר 799 שקלים | יח"צ
קרביץ כסא גיימינג SPARKFOX GC79 מחיר 799 שקלים | יח"צ

התאמה אישית

קחו את הילד או הילדה לחנות לפני שאתם רוכשים את הכסא הבא. מעבר לרצון לפריט עיצובי ומיוחד לחדר, הכסא צריך להתאים להם – את זאת תוכלו לבחון רק על ידי התנסות. תנו לילדים לשבת, לבחון, לבדוק ולהתנסות.

השוואת מחירים

מחירו של כסא איכותי ינוע החל מ- 350 שקלים ומעלה. בתקופה זו, של לפני פתיחת שנת הלימודים ותקופת החגים, תוכלו למצוא מבצעים אטרקטיביים. זכרו, אתם לא חייבים לרכוש את המותג היקר ביותר או הכסא המעוצב ביותר, אלא כזה שיענה על הצרכים של הילדים שלכם באופן אידאלי.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות