כלכלה

המשלוח החינם מאמזון חזר: מה כדאי להזמין?

אילוסטרציה אילוסטרציה

אמזון הודיעה הבוקר כי היא מחזירה את המשלוח בחינם לישראל – בקנייה מעל 65 דולר. עד לפני הקורונה הישראלים יכלו ליהנות ממשלוח חינם אם רכשו מעל 49 דולר. עם תחילתה של המגיפה המשלוחים נעצרו וההטבה בוטלה. מהבוקר, ניתן לשוב וליהנות ממשלוח חינמי, אך כרגע לא מדובר על כל המוצרים באתר. מה כן? בדקנו עבורכם מה כדאי ומשתלם להזמין מאמריקה.

בובת LOL גדולה, שעליה תשלמו בארץ כ- 220 שקלים (ואולי יותר) נמכרת באמזון במחיר של 24 דולר בלבד. LOL רוקדת בתוך כדור הפתעה תעלה 9 דולרים במקום 70 שקלים בארץ. חובבי הבובה יוכלו למצוא עוד כמה סדרות ודמויות שטרם עשו עלייה לארץ.

סט של 6 רכבי יחידת החילוץ יעלה לכם 20 דולרים באמזון, בישראל מוצר דומה עולה כ- 200 שקלים.

הבצק האיכותי של פליידו נמכר ב- 8 דולרים, במחיר הזה תוכלו ליהנות מעשרה צבעים שונים. בצדק דומה יעלה לכם בארץ כ- 70 שקלים.

חבילה של 4 ספרי בד מרשרשים עם מרקמים שונים לתינוקות תעלה לכם 12 דולר בלבד.

מיכל החטיפים לפעוטות של מונצ'קין במחיר של 5.55 דולרים לזוג. בארץ תשלמו עליו בין 40-50 שקלים.

כוסות שתיה תרמיות של המותג תרמוס האיכותי עולות כ- 14 דולר, במגוון רחב של דגמים. מדובר בכוסות מפלדת אל-חלד, איכותיות ביותר ששומרות על חום או קור וישמשו אתכם לפחות לשנה. אנחנו אהבנו במיוחד את זו של סופר מריו.

אמזון | צילום מסך
אמזון | צילום מסך

100 פלסטרים לילדים עם החברים של רחוב סומסום במחיר של 10 דולר ואפילו במגוון של צורות, דוגמאות וצבעים.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים מאמזון?

אמזון מאגדת בתוכה אלפים של ספקים שונים וחנויות מגוונות. תמיד כדאי לכם לעשות את החישוב האם זה משתלם כלכלית להזמין מהאתר וכמה תשלמו על אותו מוצר דומה או שונה בארץ. אם אתם רוכשים מוצרי אלקטרוניקה שימו לב לאפשרויות ההטענה של המכשיר כמו גם האחריות שמתלווה אליו.

אמזון | צילום מסך
אמזון | צילום מסך

באשר למחברות או כלי כתיבה לפני החזרה לארץ, אל תשכחו שבעברית כותבים מימין לשמאל, דבר שיכול להיות מעצבן מאוד אם הזמנתם מחברת "הפוכה". ועוד משהו חשוב, הביקורות. לכל מוצר יש דירוג וביקורת באתר, כך תוכלו לדעת מה חשבו לקוחות אחרים שרכשו את המוצר. וכמובן לזכור לא לעבור את המחיר של 75 דולר, אחרת הרכישה המשתלמת עלולה להיות יקרה במיוחד, מאחר ויחייבו אתכם במע"מ.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות