הורות

אוגוסט במזגן: סרטי הילדים שמחכים לכם בבתי הקולנוע

אילוסטרציה אילוסטרציה

הרפתקאות תום ואווזי הבר

תומאס הוא ילד עירוני אשר נשלח לגור עם אביו כריסטיאן בחופשת הקיץ. אביו שואף בכוחות עצמו להציל זן אווזים נכחדים על ידי לימוד נדידת האווזים באמצעות מטוס זעיר. יחד הם יוצאים למסע פנטסטי אשר ישנה את חייהם לעד. זהו סרט צרפתי בדיבוב לעברית. מומלץ לגילאי 7 ומעלה.

הקרודים 2

המשך לעלילות סרט האנימציה משנת 2013. הקרודים צריכים מקום חדש לגור בו. המשפחה הפרהיסטורית, ששרדה אסון גלובלי ובריחה ממפלצות, יוצאת לעולם בחיפוש אחר מקום בטוח יותר לקרוא לו בית. כאשר הם מגלים גן עדן עלי אדמות מוקף חומה טבעית העונה על כל צרכיהם, הם חושבים שכל הבעיות שלהם נפתרו, למעט דבר אחד. משפחה אחרת כבר גרה שם. את הסרט תמצאו גם בגרסה אנגלית וגם בגרסה מדובבת.

לוקה

אם יש סרט אחד הקיץ שבאמת מתאים לכל המשפחה (כולל ההורים) הוא הסרט החדש של אולפן פיקסאר. לוקה ואלברטו נראים כמו שני ילדים תמימים ורגילים לחלוטין, אבל כשהם פוגשים מים – צורתם האמיתית מתגלה: הם שתי מפלצות מים שלובשות מראה של בני אדם על היבשה.

טום וג'רי

טום החתול נזרק מהבית על ידי בעליו, לאחר שנכשל פעמים רבות בעבודתו כחתול בית ואין לו מקום לחיות עם יריבו ג'רי, אשר נשאר ללא מזון. כעת חסרי בית, החתול והעכבר ננטשו ברחובות והחליטו לעשות הפסקת אש ביניהם, ואז התפצלו כדי לצאת להתחלה חדשה בחייהם. השניים הגיעו למנהטן, ניו יורק, שם ג'רי גילה שהעיר גדולה ובעלת מלון מפואר, גרם לכל מיני צרות בזמן שצוות המלון מתכונן לאירוע החתונה בין החתן בן והכלה פריטה. מנהל המלון מר דוברוס הטיל משימה על קיילה, עובדת חדשה וצעירה במלון, להיפטר מג'רי. מאוחר יותר קלי מצאה את טום ושכרה אותו כדי לתפוס את ג'רי, לקרב הבלתי פוסק שלהם. הסרט מדובב לעברית, הצופים הקטנים לא הראו התלהבות יתרה.

לאסי שובי הביתה

פלו בן ה-12 והקולי האהובה שלו לאסי חיים באושר בכפר קטן, הם חברים טובים שאינם ניתנים להפרדה. כשאביו של פלו מאבד את מקום עבודתו, המשפחה חייבת לעבור לדירה קטנה יותר, אליה אסור להכניס בעלי חיים, פלו שבור הלב נאלץ לוותר על כלבתו האהובה לאסי והיא נמסרת לידיו של הדוכס וון ספרגל, אשר נוסע לים הצפוני יחד עם נכדתו המעצבנת פריסילה בת ה-12. כששומר האחוזה המרושע פוגע בלאסי, היא מנצלת את ההזדמנות לברוח ברגע של חוסר תשומת לב. לאסי יוצאת למסע הרפתקאות לאורכה של הארץ בחיפוש אחר פלו. היא אינה היחידה שיוצאת למסע, גם פלו לא יכול יותר לשאת את הפרידה מכלבתו האהובה ויוצא לחפש אותה. השניים לא יותרו בקלות. זהו סרט על כוחה של חברות אמיתית בין ילד וכלבתו, על געגוע ועל נאמנות. הסיפור הקלאסי הפעם בגרסה גרמנית בדיבוב לעברית.

טרולים מסביב לעולם

הטרולים חוזרים שוב בהרפתקה שתיקח אותם לסיבוב עולמי, הטרולית ההרפתקנית פופי, והטרול האהוב בראנץ' מגלים תגלית מדהימה – קיימים בעולם שישה שבטי טרולים שונים הפזורים בשש ארצות שונות וסוגדים לשישה סוגים שונים של מוזיקה: פאנק, קאנטרי, טכנו, קלאסית, פופ ורוק. כאשר מלכת הרוק ברב, בסיוע אביה המלך טראש, מחליטה להרוס את כל סוגי המוזיקה האחרים כדי לאפשר לרוק לשלוט, גורל העולם מונח על כף המאזניים. פופי ובראנץ', יחד עם חבריהם – צריכים לאחד בהרמוניה את כל סגנונות המוזיקה בשביל להציל את המצב.

אופססס 2 – ההרפתקה ממשיכה

עוד המשכון לסרט עבר. לאחר שהוסר איום המבול הגדול, שטה תיבת נח בים בחיפושים אחר אדמה. ההרמוניה בין בעלי החיים, שנמצאים בה, מתחילה להיסדק ככל שעוברים הימים בתיבה הצפופה, כשברקע מלאי האוכל מתחיל להיגמר. בין דיירי התיבה גם החברים הטובים פיני, יצור פרוותי מתוק וליאה, גורה ממשפחת חתולי בר. יום אחד בעקבות שרשרת של טעויות הם מוצאים עצמם מחוץ לתיבה, יחד עם שארית המזון, ששוקעת בקרקעית הים. במרוץ נגד הזמן מתאחדים האינטרסים של הגיבורים, בניסיון להצלה הדדית של בעלי החיים ולאיחוד עם כל החברים והמשפחה שנותרו מאחור.

דארטניאן ושלושת המוסקטרים

דארטניאן הכלבלב מגיע לפריז במטרה להפוך למוסקיטר. לאחר שיוכיח את כישוריו ונאמנותו, הוא ושלושת המוסקטרים יידרשו להגן על המלך מפני מזימתו הסודית והמרושעת של החשמן רישלייה.

שמלת השבת של חנהל'ה

סרט הילדים הישראלי החדש, בכיכובן של מיכל הקטנה וחני נחמיאס מספר את סיפורה של חנה'לה הקטנה שמקבלת שמלת שבת לבנה וחדשה ויוצאת למסע של הרפתקאות במהלכו היא מגלה שטוב לב יכול לחולל ניסים.

בקצב הג'ונגל

בוקר אחד, חיות הג'ונגל ומגלות שהם יכולות לדבר. הם אפילו יותר נדהמו לגלות את הסיבה, יש חייזר בג'ונגל. החייזר הקטן בא לכבוש את העולם והוא הביא איתו טכנולוגיה מדהימה, אשר נותנת להם את היכולת לדבר. לרוע המזל החייזר הוא הכובש הגרוע ביקום והוא רק רוצה לחזור הביתה לאחר שהחללית שלו התרסקה

ספיריט לחופש נולד

לאחר שעברה לעיירה קטנה ומנומנמת, לאקי פרסקוט הצעירה מתיידדת עם סוס פראי בשם ספיריט, החולק את רוחה המרדנית. כשטייקון חסר לב מתכנן לתפוס את ספיריט ואת עדרו, לאקי וחבריה החדשים יוצאים להרפתקה כדי להציל את הסוס ששינה את חייהם.

ביגפוט ג'וניור 2

מספר חודשים לאחר אירועי הסרט הראשון, משפחת ביגפוט מתגוררת באותו הבית – בני אדם וחיות יחדיו – ואדם לאט לאט מתרגל לכוחותיו החדשים. אך ביגפוט אביו מחליט שוב לעזוב, הפעם כדי להציל את העמק מתאגיד דלק אכזרי, ובמהרה עקבותיו נעלמו. שלי, אדם, וילבור וטראפר מחליטים לצאת לחקירה ולגלות מה בדיוק קורה שם

פיטר ראביט 2

סרט ההמשך ללהיט משנת 2018 שחיכה לנו עוד מהקיץ שעבר. בי, תומאס והארנבים יצרו משפחה חלופית, אך למרות מאמציו הרבים, פיטר לא מצליח להתנער מתדמיתו כשובב. בעודו מטייל מחוץ לגן פיטר מוצא עצמו בעולם בו השובבות שלו מוערכת, אך כאשר משפחתו מסכנת הכול על מנת למצוא אותו, פיטר חייב להבין איזה סוג ארנב הוא רוצה להיות.

קרקס החיות

חייו של אוון הם מעגל אין סופי של עבודה, אוכל ושינה, לא נותר לו זמן פנוי כדי לבלות עם משפחתו. יום אחד, מקבל אוון מדודו ירושה, קרקס, אבל הקרקס עומד להיסגר, החיות נעלמו ורוב הצוות זקן מדי מכדי להופיע. אוון מגלה שדודו הסתיר סוד קסום – קופסת עוגיות בצורה של חיות, מי שאוכל אותן הופך לחיה בצורת העוגייה. אוון חושב להשתמש בעוגיות שבקופסה כדי להפוך לחיות ולהופיע, אנשים יבואו והוא יציל את הקרקס מכישלון. דבר אחד הוא לא הביא בחשבון: דוד נוסף שלו שמאוד רוצה את קופסת העוגיות הקסומה ושום דבר לא יעצור אותו מלהשיג אותה

סינדרלה והנסיך הסודי

סינדרלה ושלושת חבריה העכברים, מצליחים להימלט מעליית הגג הנעולה, ועושים את דרכם אל הארמון, כדי להשתתף בנשף המלכותי. אולם אז הם מגלים כי מכשפה רעה כישפה את הנסיך האמיתי, שהפך לעכבר, והנסיך המככב בנשף, הוא בכלל זיוף. הם יוצאים למסע להשיב את הנסיך האמיתי אל עצמו, להביס את כוחות הרשע, ולגלות את מהותם האמיתית, בעולם של תעתועים קסומים.

גנובים על הקרח

סוויפטי הוא שועל העובד בשירות הדואר המקומי באנטרקטיקה. אך חולם להיות מוביל מזחלות הדואר, כמו כלבי המזחלות הנערצים של העיירה בשל מהירותם ואומץ ליבם. כדי להוכיח שהוא ראוי, הוא מחליט לקחת מזחלת ולצאת לחלוקה לבדו ומוצא עצמו מוביל חבילה מסתורית למקום סודי. במקום הוא פוגש באוטו ואן ולרוס הנודע לשמצה וחושף את מזימתו הזדונית להמסת הקרחונים על ידי גז רעיל והרס לכדור הארץ. סוויפטי קורא לחבריו פיבי דב הקרח, ליימי האלבטרוס המטורלל ויתר החבורה לצאת עמו להרפתקה כנגד האיום הגדול.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות