בריאות

מישהו מטפל בך

אילוסטרציה אילוסטרציה

אין ספק שהמציאות הישראלית הפכה כמעט בלתי אפשרית בהיבטים רבים מדי; אלימות במרחב הציבורי, חשש בריאותי מהותי, חרדה כלכלית, בדידות וגם חשש מפני מפגשים חברתיים הפכו את היום-יום לזירת התגוששות מתמדת.

SOMEBUDDY הוא אתר אינטרנט ייחודי, מבוסס אלגוריתם בלעדי שנועד לסייע לכל אחד לאתר ולהתאים לעצמו מטפל ממקצועות הנפש והרגש. האתר מציע אלטרנטיבה פשוטה, יעילה ואפקטיבית למציאת המטפל הרלוונטי ביותר מתוך מאגר אנשי מקצוע וותיקים ואמינים, כך שכל אחד יוכל למצוא את המישהו הזה שלו, באנונימיות מוחלטת ובמקסימום הצלחה לתהליך.

את "סמבאדי" הקימו הפסיכולוגית מיכל יערון והד"ר שלי זיתוני, איך לא – מתוך ניסיון אישי; "הקהילה שלנו מונה מגוון עצום של אנשי מקצוע מתחומי טיפול שונים וגם מאגר אינפורמטיבי, מקצועי ומהימן שמרכז בתוכו הסברים על כל שיטות המקצוע בתחומי הנפש והרגש- בצורה בהירה ובשפה פשוטה".

הפסיכולוגית מיכל יערון וד"ר שלי זיתוני | יח"צ
הפסיכולוגית מיכל יערון וד"ר שלי זיתוני | יח"צ

היום נהוג שאנשים מחפשים מטפל על פי "טרנדים" או המלצות מפה-לאוזן, והדבר הוביל לכך שאנשים רבים מתחילים טיפול עבור ילדם או עצמם – ובשל חוסר הבנה מקדימה של שיטת הטיפול, וחשוב מכך – חוסר התאמה פרסונלי עם המטפל ושיטת העבודה שלו – התהליך נגמר בכישלון. מעבר לעובדה שבוזבזו כאן זמן וכסף לא מבוטלים – הושקעו כאן גם אנרגיה ומוטיבציה מצד המטופל, ואלה ירדו לטמיון ויצרו חוסר אמון בכל תהליך אפשרי עתידי.

איך זה עובד?

השירות באתר סאמבאדי נועד להעניק סיוע מהיר ומקצועי, ללא קביעת תורים או המתנה להפניות, וגם מציע דילוג על שלב הביקור במרפאת האם העמוסה לעייפה; בסופו של תהליך קצרצר ומענה על שאלון ייחודי, מתקבל מענה אפקטיבי ובהתאמה המדויקת בזמן אמת. בתום מענה על השאלון הקצר, מגיעים לעמוד ובו הצעות למטפלים שהותאמו לאדם המבקש את הסיוע – בירידה לרזולוציות מהותיות כמו למשל: האם המטפל הזה מתבסס בעיקר על העבר של המטופל או בהווה, האם הוא יותר מאזין או יותר מדבר, ועוד.

באתר קיים גם שירות טלפוני, הקו האדום שיקשר את המטלפן למתן ייעוץ ראשוני ללא עלות מצוות פסיכולוגים מיומן, שיסייעו באבחון ובחיבור ללא שהות עם איש המקצוע המתאים ביותר למקרה. בהמשך לשיחת המיון הבהולה יקושר הפונה הטלפוני לאיש המקצוע שלו הוא זקוק. 054-8083806

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות