הורות

פסטיבל הפתיחה של D CITY יוצא לדרך

פסטיבל הפתיחה של D CITY פסטיבל הפתיחה של D CITY

מתחם העיצוב והבילוי החדש D CITY בפארק ישראל מעלה אדומים, פותח את שעריו עם פסטיבל ענק לציבור הרחב. הפסטיבל יתקיים במשך שלושה ימים רצופים מה-9-11 לאוגוסט ובדיוק כמו המתחם עצמו – גם פסטיבל הפתיחה מביא טעם של חו"ל.

מה מחכה לכם שם? 150 אומנים ביום, מיצגים, תאטרון רחוב, זיקוקי דינור, והפעלות לכל המשפחה – כל זה קורה ליד ירושלים באחד המקומות היפים והמיוחדים בארץ. אירועי הפסטיבל יפתחו בשעה 15:00 ויכללו מיצגים אומנותיים, מופעי להטוטנות, מופעי פלאש מוב, הרכבים מוזיקליים ייחודיים, תיאטרון רחוב מלווה בתפאורות ותלבושות מרהיבות, תהלוכת אופנה ייחודית ומרהיבה ועוד. לכבוד הפתיחה של המקום יוצרו פוד-טראקים שונים לטובת המבלים והמבקרים.

מתחם D CITY משתרע על שטח של כ- 100,000 מ”ר של רחובות מעוצבים, חנויות לריהוט ועיצוב הבית וגם מתחם יפהפה, הפיאצ'ה, הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס. חוץ משלל המופעים והאירועים שיתקיימו לכבוד פתיחת המתחם, יושקו במקום גם מגוון רחב של חנויות עיצוב: ביתילי, איידי דיזיין, הולנדיה, סילי, אירופלקס, שטיחי כרמל, אורבן, מחסני חשמל, רנבי, שקם אלקטריק, זאגה, דולצה דיבאני, ניקולטי, אלטוני,
איטל סופה, ד"ר גב, גרין הום, יעד פרזול ועוד.

מתחם העיצוב D CITY | יח"צ
מתחם העיצוב D CITY | יח"צ

מתחם העיצוב החדש נועד לתת מענה לתושבי ירושלים והסביבה, שעד כה נאלצו להגיע למרכז הארץ על מנת ליהנות ממותגים מובילים ובינלאומיים בתחומי העיצוב. לצד אלו, במהלך השבועות הקרובים צפויים להיפתח חנויות עיצוב נוספות שיאכלסו את המקום, כמו גם בתי קפה ומסעדות ועוד אטרקציות בילוי לילדים.

במשך כל ימות הקיץ וגם בימי הפסטיבל יפעל קו אוטובוס חינם מירושלים למתחם D CITY. מ-09:30 עד 13:00 ומ-15:00 עד 22:00 ייצאו בכל 20 דקות הסעות מהתחנות בנייני האומה, כביש 9- צומת רמות והגבעה הצרפתית ובימי שישי ב-09:30 עד 14:00. הנסיעה האחרונה מהמתחם לירושלים תצא בשעה 22:00.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות