הורות

לראשונה בישראל: גיל מרנץ פותח את האקדמיה לנינג'ה

גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינג'ה גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינג'ה

לראשונה בישראל תיפתח אקדמיה לנינג'ה, אשר הוקמה על ידי קבוצת משקיעים אלון וארז בן חיים מקבוצת "בן חיים" בשותפות זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ'. האקדמיה תיפתח בסוף חודש אוגוסט 2021, בהשקעה של 8 מיליון שקל, על שטח של 1,600 מ"ר המשתרע על 3 קומות, וממוקם במתחם הבילויים של ראשון לציון (צמוד למתחם הבילוי סוהו).

האקדמיה לנינג'ה כוללת מגוון רחב של מקצועות ספורט לילדים מגיל 5 ומעלה, בני נוער ומבוגרים, בדגש על לימודים מקצועיים עם המאמנים המובילים בישראל, בראשם יעמוד המנהל המקצועי של האקדמיה גיל מרנץ – מומחה ומאמן בכיר באימוני משקל גוף, הזוכה הגדול של נינג'ה ישראל 2019. לצידו יעמוד צוות מקצועי של מאמנים מתחומים שונים, ספורטאים תחרותיים ואלופי הארץ, כמו: בני יפרמוב – מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג – אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין – מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל ועוד.

במתחם החדש קיימים אזורי פעילות שונים המאפשרים מגוון רחב של אימונים: נינג'ה, פארקור, קליסטניקס (אימוני משקל גוף) וטיפוס. כל תחום משלים אחד את השני ויוצר את המקום האולטימטיבי לאימונים מגוונים ולפיתוח יכולות ברמה הגבוהה ביותר. מתחם הפארקור באקדמיה הוא הגדול ביותר בישראל ובנייתו נחשבת לפורצת דרך בתחום הפארקור כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית, הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי, ובעל ניסיון, תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות.

במתחם קיים גם בר נינג'ה ופינות ישיבה לנוחיות ההורים והמבקרים. בסופי שבוע, האקדמיה תשמש גם כאטרקציה למשפחות שיוכלו ליהנות ממסלולי נינג'ה השונים.

האקדמיה משתרעת על שלוש קומות: הקומה הראשונה כוללת חנות מקצועית לרכישת ציוד ספורט ונינג'ה לצד עמדת קבלה ורישום. הקומה השנייה כוללת את המסלולים המקצועיים של המתחם: קיר טיפוס (בולדר) מקצועי של כ- 200 מ"ר, מסלולי הנינג'ה, מתחם פרקור ואימוני משקל גוף.

אילוסטרציה | צילום: envato
אילוסטרציה | צילום: envato

הקומה השלישית (קומת הגג), משתרעת על שטח של 700 מ"ר. קומה זו תשמש כאזור לאירועים עסקיים ופרטיים, לימי הולדת, ימי עיון, פעילויות חברה/וועדים/גיבוש ועוד. זאת לצד מתחם נינג'ה נוסף שיעמוד לרשותם בהמשך קומת הגג.

את האקדמיה עיצבו האדריכלים אלברט אסקולה ואלברט לוין, שבחרו בסגנון מודרני לצד שימוש באלמנטים ספורטיביים ושימוש בפונקציונאליות וירידה לפרטים הקטנים, כמו פינות ישיבה נוחות ונעימות להורים שיגיעו עם הילדים לשיעורים.

גיל מינץ מסר: "פתיחת האקדמיה לנינג'ה מסמלת את העתיד המקצועי וההישגי בענפי הספורט במתחם ומטרת האקדמיה לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים. אני שמח להיות חלק ממיזם ראשון מסוגו בישראל ולהעניק לאחרים את הכלים והכישורים להיות הגרסא הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי".

היזמים אלון וארז בן חיים מסרו על הפתיחה: "אנו שמחים לבנות מתחם ספורט גדול בראשון לציון ולקדם את ענפי הספורט החדשים ובטוחים כי ילדי ראשון לציון, הסביבה ובכלל, ישמחו לבוא להיות חלק מהפעילות השוטפת במתחם".

החוגים לילדים באקדמיה לנינג'ה יחלו בחודש אוקטובר 2021. על מנת ליהנות מהמתחם באופן חופשי יש צורך במפגש יסודות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות