הורות

מוזיאון הילדים לונדע יוצא למסע מסביב לעולם

לונדע לונדע

מוזיאון הילדים של באר שבע "לונדע",משיק קיץ סובב עולם במסגרתו המשפחות ילמדו, ישחקו ויחוו את המדינות דרך התרבויות השונות. משימות בנושאי מדינות יפוזרו ברחבי המתחמים, סדנת יצירה של כדור פורח ומשקפת לחוקר הצעיר, מתחם משחקי רצפה ענקיים ועוד. החל מה- 15.8 תוצג בכל יום הצגה מיוחדת ברוח העולם.

"לאחר שנה וחצי שהיינו פתוחים לסירוגין אך בעיקר סגורים, אנחנו כל כך שמחים לפתוח את דלתות המוזיאון לקהל המבקרים", אומרת אורטל מיכאל חדד מנהלת "לונדע". "הקיץ לונדע מציע למשפחות חוויה סובבת עולם הנוגעת בתרבויות שונות, מדינות, מנהגים ותופעות מעניינות בעולם תוך שימת דגש על ערכי לונדע ביניהם: שיתוף פעולה, למידה באמצעות משחק, זמן איכותי משמעותי, מגבש ומעצים לכל המשפחה. אני מזמינה אתכם משפחות יקרות לצאת אתנו למסע סביב העולם עם תכנים עשירים ואיכותיים לכל הגילאים".

אם עוד לא יצא לכם לבקר במוזיאון, מדובר באחד המוזיאונים הגדולים בישראל הנפרש על פני 3 קומות ובשטח כולל של 4,000 מ"ר. במקום פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי, כפרטים וכחלק מקבוצה.

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל. רחוב דוד הראובני 25, באר שבע. מחיר כניסה: 57 שקלים (התשלום מגיל שנתיים ומעלה). כרטיס להצגה בתוספת של 10 שקלים לילד. מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות