הורות

סרט טבע: פסטיבל סרטי ילדים במבצרי יחיעם ונמרוד

סרטים בגן לאומי יחיעם סרטים בגן לאומי יחיעם

חודש אוגוסט הוא תזמון מושלם להחליט לצאת לבילוי משפחתי, רגע לפני שהחופש הגדול מסתיים. לאחר ששעות הפעילות הוארכו בעשרות שמורות טבע וגנים לאומיים כדי לאפשר בילוי נוח ונעים לאחר השעות החמות, יוזמת רשות הטבע והגנים עשרות פעילויות ואירועים באתרים השונים. כחלק מכך, תוכלו ליהנות מפסטיבל "סרט טבע" במבצרי יחיעם ונמרוד, כשהחלק הפותח הוא סיור חווייתי במקום ובסיום צפייה בסרט עלילתי על רקע נוף מרהיב בבריזת ערב נעימה – בדיוק מה שילדים אוהבים כבילוי מהנה עם ערך מוסף.

הממלכה הסודית בגן לאומי מבצר יחיעם

סיור ערב מודרך מיוחד ובו תוכלו לשמוע על פרידריך הצלבני, ד'אהר אל-עומר הבדווי האגדי וגיבורי שיירת יחיעם – כולן דמויות שקשורות למבצר אחד טבול בירוק – מבצר יחיעם. הסיור יסתיים במרפסת הצופה אל הטבע ובהקרנת הסרט 'הממלכה הסודית'. זהו סרט קסום על מאבק בין כוחות האור, ששואפים להגן על הטבע, לבין כוחות האופל, שרוצים להשמידו. הסיפור מסופר מבעד לעיניה של נערה צעירה המשוגרת באופן על־טבעי לממלכה הסודית ומגלה בה את 'צוות הראג-ראג'. היא חוברת לדמויות ייחודיות במטרה להציל את עולמן וגם את עולמנו.
מתי? יום חמישי 5.8. האתר ייפתח בשעה 18:00, הקרנת הסרט בשעה 19:30, סיורים מודרכים בשעה 18:00. כמה? 30 שקלים למנוי (מבוגר וילד), 40 שקלים למבקר (מבוגר וילד).

תום ואווזי הבר בגן לאומי מבצר יחיעם

סיור ערב מודרך והקרנת הסרט 'תום ואווזי הבר'. הסרט מגולל את סיפורו של תומס, ילד עירוני שנשלח לאביו לחופשת הקיץ. אביו של תומס שואף להציל זן אווזים נכחדים ולשם כך הוא מבקש ללמד אותם כיצד לנדוד בעזרת מטוס זעיר שיראה להם את מסלול הנדידה הבטוח להם. הסרט מפעים ומרגש ושופע צילומי נוף עוצרי נשימה.
מתי? יום חמישי 12.8. האתר ייפתח בשעה 18:00, הקרנת הסרט בשעה 19:30, סיורים מודרכים בשעה 18:00. כמה? 30 שקלים למנוי (מבוגר וילד), 40 שקלים למבקר (מבוגר וילד).

הממלכה הסודית הגן לאומי מבצר נמרוד
סיור במעברי סתרים, אולמות מרשימים, מגדלי שמירה ומאגרי מים שיחזירו אתכם לאווירת ימי הביניים, ונסיים במרפסת משגעת ובהקרנת הסרט 'הממלכה הסודית'.
מתי? יום חמישי 19.8. האתר ייפתח בשעה 18:00, הקרנת הסרט בשעה 19:30, סיורים מודרכים בשעה 18:00.
כמה? 30 שקלים למנוי (מבוגר וילד), 40 שקלים למבקר (מבוגר וילד).

תום ואווזי הבר בגן לאומי מבצר נמרוד

סיור והקרנת הסרט 'תום ואווזי הבר'.
מתי? יום חמישי 26.8. האתר ייפתח בשעה 18:00, הקרנת הסרט בשעה 19:30, סיורים מודרכים בשעה 18:00.
כמה? 30 שקלים למנוי (מבוגר וילד), 40 שקלים למבקר (מבוגר וילד).

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות