כלכלה

על גלגלים או על הגב: תיקים וילקוטים לבית הספר

XBAG של YOLO. מחיר: 279 שקלים XBAG של YOLO. מחיר: 279 שקלים

אוגוסט הוא לא רק החודש החם ביותר בשנה, הוא גם החודש בו רוב ההורים יוצאים אל החנויות ומצתיידים בכל הדרוש לקראת פתיחת שנת הלימודים ב- 1 בספטמבר. בכל שנה עולה השאלה: איזה ילקוט נקנה? הבחירה, בדרך כלל, נשארת אצל הילדים וכל אחד על פי אהבתו והסגנון המתאים לו. המחיר, משתנה ונע בין 200 שקלים לתיקי גב ועד ל- 350 שקלים לילקוט על גלגלים.

קולקציית nici מבית גרופי מציגה השנה תיק טרולי קל משקל ונוח לנשיאה T-roll 2. זהו תיק עם מנגנון נשיאה חדשני, איכותי ונוח לתפעול. ידית הנשיאה מאפשרת גרירת התיק תוך שמירה על שלמות הכתפיות וכן נשיאתו על הגב בנוחות ובקלות. הידית הטלסקופית קפיצית נשלפת דו שלבית, מנגנון נעילת גלגלים, כתפיות גב נשלפות המוסתרות בתא האחורי, תאי אחסון גדולים ואבזור פנימי הכולל ארנק פנימי ואבזם מפתחות. עומד בסטנדרטים האירופאים המחמירים ובאישור מכון התקנים הישראלי. מחיר מומלץ לצרכן: 349.90 שקלים.

על גלגלים. ילקוט NICI של גרופי במחיר 349 שקלים. ילקוט של רשת YOLO במחיר 279 שקלים | יח"צ
על גלגלים. ילקוט NICI של גרופי במחיר 349 שקלים. ילקוט של רשת YOLO במחיר 279 שקלים | יח"צ

לאלו שמעדיפים בלי גלגלים, אפשר למצוא את תיק בית ספר 3 תאים דגם Happy Nici עם הכבשה המתוקה, מותג אהוב מאוד. תיק בעל גב אורטופדי, עם נוחות מקסימלית, מחולק לשלושה תאים גדולים המתאימים לספרים, מחברות ולקופסת אוכל, לסידור מירבי של התיק, ובנוסף כיס צידי לבקבוק מים וכיס פנימי לכסף קטן. העיצובים צבעוניים בתוספת פאייטים, גליטרים ועוד תוספות שהופכות את התיק לייחודי ומרשים. מחיר מומלץ לצרכן:259.90 שקלים. תיק אורטופדי דגם Ergoback תחתית קשיחה. תיקים אורטופדיים איכותיים וקלים במיוחד, המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לפזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. הפאנל האחורי בנוי על שני צירי אלומיניום ארגונומיים. הכתפיות העליונות עוזרות בתמיכת הגב ובחלוקת נטל המשקל. מבנה זה מאפשר התאמה ארגונומית של התיק לגב התלמיד. מחיר מומלץ לצרכן:279.90 שקלים.

תיקי LUCKY SBS במחיר של 259.90 שקלים | צילום: סטודיו גרופי מתנות
תיקי LUCKY SBS במחיר של 259.90 שקלים | צילום: סטודיו גרופי מתנות

 

step by step הוא מותג אירופאי ששם את הדגש על איכות ונוחות מקסימלית ועומד בדרישות אירופאיות מחמירות. מתאים לתלמידי הכתות הנמוכות. התיקים בעלי גב אורטופדי ותחתית קשיחה המאפשרת עמידות התיק ומקלה על ארגון תכולתו. בין הדגמים: יוניקורן, דובוני גומי, כדורגל וגיימר. מחיר:259.90 שקלים.

מותג האופנה החדשני והיצירתי מבית "גרופי" תיקים המשלבים יצירתיות, צבעוניות וחשיבה "מחוץ לקופסה". בקולקציה 3 סדרות, תיקים דגם SPEED תיקים דגם FAST בתוספת תא לטאבלט/ לאפ טופ ותיק טרולי rool 2 – T. מחיר תיקי גב 239.90 שקלים, טרולי 349.90 שקלים. את התיקים מבית גרופי ניתן להשיג במגוון חנויות, ביניהם:  קרביץ, טויס אר אס, הפנינג, הפיראט האדום, עידן 2000, כפר השעשועים, חנן ירושלים ועוד.

IN WAY מחיר: 249.90 שקלים | צילום: סטודיו גרופי מתנות
IN WAY מחיר: 249.90 שקלים | צילום: סטודיו גרופי מתנות

לקראת החזרה ללימודים אתר האון ליין CoverMe משיק לראשונה מחלקה המתמחה במוצרי חזרה לבית הספר, המתמקדת במגוון רחב ממגוון מותגים מובילים, כגון: מיקי ומיני מאוס, פורטנייט, ספייס ג'אם, הלו קיטי, סמיילי, LOL, ספיידרמן, סמי הכבאי, קוקו-מלון, מפרץ ההרפתקאות, FILA ועוד. בנוסף, קולקציות בעיצוב גיימרים, חד קרן, סקייטבורד ועוד. כמו כן, קיימים מארזים מאובזרים ומותאמים לכיתה א' לפי כל דרישות משרד החינוך.

בלעדי בקרביץ מותג STREETART מחיר 269 שקלים | יח"צ
בלעדי בקרביץ מותג STREETART מחיר 269 שקלים | יח"צ

בקרביץ אפשר למצוא פריטים מעולמות המיחזור, ספורט, גרפיטי, גיימינג, רוחניות, מדיה חברתית, תוכניות טלוויזיה ועוד במגוון רחב של מוצרים הכוללים: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים, מוצרי אלקטרוניקה לתלמיד ועוד לצד שת"פ ייחודיים עם שרוטונים, דיסני, אושיית הרשת זיגי וקווין רובין ועוד. תמהיל המוצרים ברשת משלב בין מותגים מובילים עם דגמים בלעדיים והטבות בלעדיות לצרכן של קרביץ לבין מותג הבית "קרביץ" שהורחב השנה ב- 40% וכולל את מותגי הבית: SKETCH, STREET ART, PIXIE ,BLOOM, PARKLAND, JANSPORT,HRSCHEK SUPPLY המציעים מעבר לאופנתיות, טרנדיות ואיכות.

PARLAND בקרביץ 219 שקלים, הארלי coverme במחיר של 257 שקלים, תיק טאי דאי YOLO במחיר של 169 שקלים, FILA באתר coverme 257 שקלים | יח"צ
PARLAND בקרביץ 219 שקלים, הארלי coverme במחיר של 257 שקלים, תיק טאי דאי YOLO במחיר של 169 שקלים, FILA באתר coverme 257 שקלים | יח"צ

תיקי KALGAV מציגים השנה את ה- TROLLEY X-BAG מארז משתלם במיוחד הכולל בתוכו את התיק, קלמר, בקבוק שתיה וקופסת אוכל תואמים.

לראשונה YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר, יוצאת עם קולקציה מיוחדת לנערים צעירים "בוגרים", המשלימה את כניסתה לקטגוריית בני נוער. קולקציית הנערים מצטרפת לעיצובים האופנתיים, החדשים והטרנדיים לנערות לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ילקוט XBAG – תיקי בית הספר החדשים של YOLO – תיק אורטופדי מלא עם עגלה ניתקת המותאם במיוחד לגילאים צעירים, במחיר של 279 שקלים לתיק. אם תרצו גם עגלה תוסיפו 99 שקלים.

YOLO ערכת הבנים והבנות, 249 שקלים | יח"צ
YOLO ערכת הבנים והבנות, 249 שקלים | יח"צ

תיק גב 2 ב-1 בהדפס פיקסל, טאי דאי ריינבואו וגלקסיה – תיקי בית הספר החדשים של YOLO לגילאים הבוגרים יותר – תיק 2 ב- 1, תיק שניתק לשני תיקים נפרדים. בד עמיד למים, בעל מערכת גב מרופדת ומאווררת אשר מנדפת זיעה, תא לבקבוק שתיה בצד, תא למחשב מרופד ונפרד. מחיר: 169-199 שקלים.

STEP BY STEP בקרביץ, 219 שקלים
STEP BY STEP בקרביץ, 219 שקלים

טיפים של מומחי מכון התקנים הישראלי לבחירת ילקוט

• יש לבדוק כי הילקוט מסומן בעברית. על תווית הילקוט צריכים להופיע הפרטים הבאים: שם היצרן/ היבואן, כתובתו וארץ הייצור שלו.

• לילקוט צריך להיות מצורף עלון הסברה, המדריך את המשתמש איך להרכיב את הרצועות, המלצה למשקל, תכולה ועוד.

• תכולת הילקוט המומלצת, לפי התקן, צריכה להיות לא יותר מ- 15% ממשקל הילד.

• יש לשים לב כי רצועות הילקוט, הבאות במגע עם הכתפיים, תהיינה רחבות ומרופדות.

• יש לוודא כי התפרים של הילקוט יהיו מכוסים בסרט, בכדי למנוע את פרימתם.

• יש לשים לב כי גב הילקוט קשיח בצורה שתמנע חדירת עיפרון או חפצים חדים אחרים, אך גם מספיק מרופד לנוחות הילד.

• יש לבדוק כי הרוכסנים של הילקוט נפתחים ונסגרים כראוי ובקלות.

• בילקוט צריך להיות פתרון לכך שתכולתו לא תירטב בגשם. לדוגמה: כיסוי.

• על פי דרישת התקן, חייבים להיות בילקוטים מחזירי אור בחלקו הקדמי, בצידי הילקוט ובגבי הכתפיות, וזאת כדי להגביר את נראות הילד בחשיכה.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות