הורות

מי פה הבוס? סיטקום חדש לבני נוער יעלה בכאן חינוכית

מי פה הבוס? מי פה הבוס?

אם אתם מחפשים אחר תוכנית טלוויזיה שתוכלו לראות ביחד עם הילדים, בכאן חינוכית יעלה ממש בקרוב הסיטקום "מי פה הבוס".

שלי, שי וגומא (שחר טבוך, עמית הכטר, אביב פנקס) הם ילדים מאוד מיוחדים, חכמים והכי חשוב: יזמים.

השלושה מכינים יחד סרטוני פרסומת מגניבים ומעלים אותם לרשת. יום אחד הם מקבלים תקציב ומתבקשים לעשות פרסומת אמיתית. הכל נראה מצויין, עד שהם מבינים שהלקוח חשב בטעות שהם מבוגרים ושיש להם משרד פרסום אמיתי. השלושה מחליטים לא לספר את האמת וממשיכים עם השקר, עד שהלקוח מבקש להיפגש עם המנכ"ל. כמובן שהם לא יכולים להסביר לו שהמנכ"ל הוא "שלושה ילדים בני 16" וכאן מתחיל המירוץ להשגת מנכ"ל מבוגר, לחברה שלא קיימת.

השלושה פוגשים במקרה את סגל (מריאנו אידלמן) – שחקן די מבוגר ודי כושל. הם מבקשים ממנו שיסכים "לשחק" את תפקיד המנכ"ל באופן חד פעמי. סגל שהוא "שחקן" בנשמה, נכנס לדמותו של המנכ"ל, ובעזרת אזנייה בה מדברים אליו הילדים, מצליח להרשים את הלקוח מעבר למצופה. הבעיות מתחילות כשאל המשרד מתחילות לזרום הצעות נוספות, וסגל מוצא את עצמו כשותף מלא במשרד הקטן, שמתחיל אט אט לצבור תאוצה. ככל שהמשרד גדל, כך גם כמות הדמויות אותן נאלץ סגל לגלם. מ-דגנית הסמנכ"לית הקשוחה, דרך ששי הבמאי הנוירוטי, ועד גומז, איש הקריאטיב הלטיני.

חמוטל מנהלת המשרד (ליאת הר לב) מצטרפת לחבורה, אחרי שהייתה אמורה להינשא לבחור שנטש אותה יום לפני החתונה ולכן עזבה לעיר הגדולה והתחילה לעבוד במשרד.

קאסט מי פה הבוס בפרימיירה | צילום: לנס הפקות
קאסט מי פה הבוס בפרימיירה | צילום: לנס הפקות

את "מי פה הבוס" יצרו שירילי דשא, רועי שגב, יגאל שפירא ובבימויו של ירון שילון. הסדרה תשודר בכאן חינוכית ובדיגיטל החל מה- 1/8/21, בשעה 15:20.

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות