הורות, כלכלה

גולף קידס משיקה קולקציית חולצות בשיתוף עם גיימרים

גולף קידס בקולקציה בשיתוף גיימרים גולף קידס בקולקציה בשיתוף גיימרים

לכבוד החופש הגדול, גולף קידס משיקה קולקציית חולצות טישרט בהשראת הגיימרים האהובים מהיוטיוב: Zigi, The cohen, Deduction.

דה כהן הוא יוטיובר צעיר שכבר הספיק לצבור מעל ל- 200,000 מנויים לערוץ שלו ועוד כמה עשרות אלפים באינסטגרם. עיקר התוכן הוא לייב גיימינג למשחק המוביל מיינקראפט.

Zigi מתחזק שני ערוצי יוטיוב ובשניהם יחדיו יש מעל ל- 500,000 עוקבים. גם כאן מדובר בגיימר רציני עם מעריצים וכל סרטון צובר עשרות אלפים של צפיות. לייב גיימינג, טיפים וטורנירים של פורטנייט.

Deduction מחזיק כ- 250,000 מנויים שעוקבים אחרי סרטוני הטיפים למשחקים, קודים והרבה לייבים ועדכונים.

מתוך הקולקציה | צילום: ערן סלם ועידן מלכה
מתוך הקולקציה | צילום: ערן סלם ועידן מלכה

אם כל זה נשמע לכם קצת כמו ג'יבריש, הילדים שלכם בטוח יודעים על מה אנחנו מדברים. היוטיוברים של היום הם כבר כוכבים בזכות עצמם. הם מצאו את הדרך הישירה אל ליבם של הילדים, ללא צורך של תיווך באמצע, אין במאי, אין תסריטאי ואין הפקה. הכל קורה כאן ועכשיו, מהחדרים הפרטיים של כל אחד מהיוטברים אל המסכים של הילדים בכל רחבי הארץ. נראה כי שיתוף הפעולה בין גולף קידס ליוטיוברים נולד על מנת להוציא מהעולם האינטרנטי אל המציאות.

אופנת הגיימרים

עם העלייה של משחקי הרשת, כמו מיינקראפט ופורטנייט, משחקים שהם רבי משתתפים היוצרים תחרותיות אל מול מחשבה ואסטרטגיה, צמחה קהילת היוטיוברים שמלווה את השחקים. להיות גיימר זה כבר לגמרי אופנה, עם תעשיית מוצרי לייף סטייל ואופנה, החל מחולצות עם כיתובים שונים, הדפסים של שלטי משחק, קונסולות ועוד.

בעוד חולצות של פורטנייט ומיינקראפט ניתן למצוא במרבית מאתרי הסחר הגדולים, גם בארץ וגם בעולם, הפעם מדובר בשיתוף פעולה וחידוש בתחום. יוטיוברים ישראלים שחולצות לילדים עוצבו בהשראתם.

מתוך הקולקציה | צילום: ערן סלם ועידן מלכה
מתוך הקולקציה | צילום: ערן סלם ועידן מלכה

בקולקציה החדשה תוכלו למצוא חולצות טי שירט עם דיוקניהם של היוטיוברים בשילוב הסלנג הפרטי של כל אחד מהם. הקולקציה כוללת 7 דגמי טישרט בצבעים שחור-אפור-לבן, ובגזרות אופנתיות. בין הדגמים חולצת טישרט עם כובע קפוצ'ון בשילוב שרוכים, חולצת טישרט אמריקאית ועוד.

את קולקציית הגיימרים תוכלו למצוא בחנויות הנבחרות של רשת גולף קידס ובאתר. בעבור חולצה תשלמו 59.90 שקלים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות