כלכלה

המותג ecoLove מציג: ג'ריקן לכל המשפחה

קונים וחוסכים קונים וחוסכים
כשאנחנו חושבים על חיסכון בבית, בדרך כלל, נחשוב על חיסכון כלכלי. מהי האריזה המשתלמת ביותר לכל המשפחה? כמה שיותר גדול, יותר טוב ולרוב גם זול משמעותית. אבל לא רק. בכל פעם שאתם רוכשים מוצר באריזה מוגדלת, אתם שומרים על הסביבה. איך? פחות אריזות לפח (או למיחזור, תמיד עדיף).
מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) משיק לראשונה את סדרת מוצרי הקוסמטיקה באריזה משפחתית, כדאית, חסכונית כלכלית ומשתלמת סביבתית. מדובר בג'ריקן המכיל 5 ליטר של: שמפו, מרכך, סבון גוף וסבון ידיים.

ג'רקין 1 של 5 ליטר – חוסך 10 בקבוקים

כחלק מתהליך שימור איכות הסביבה, ecoLove הגדילו את אריזותיהם ובכך מקטינים את כמות הפסולת והפחיתו גזי חממה שנפלטים ממוצרים וגורמים להתחממות כדור הארץ, הדבר בא לידי ביטוי בדרכים הבאות: הפחתת כמות הפלסטיק –  בג'ריקן אחד יש פחות פלסטיק מאשר 10 בקבוקי ½ ליטר, הפחתת השינוע הן לחנות והן לבית הלקוח הסופי וריכוז קניות לבית והקטנת מספר הפעמים שיש צורך לנסוע לקניות. רוצים לשמור על הטבע ועל כדור הארץ? זו כנראה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.
מעבר לכך, מוצרי המותג  ecoLove  עשויים  מרכיבים טבעיים: ללא SLS, פרבנים, תוצרי לוואי של תעשיית הנפט וכימיקלים, המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, VEGAN 100%.

כמה זה עולה?

נכון, ההוצאה החד פעמית בקניה תהייה יקרה, אבל אם מחשבים לטווח הארוך, מדובר בחיסכון. עבור ג'ריקן של שמפו תשלמו בין 219-255 שקלים. ג'ריקן של מכרך שיער יעלה לכם 219 שקלים. ג'ריקן של סבון גוף 219 שקלים וג'ריקן של סבון ידיים 199 שקלים. המוצרים מתאימים לשימוש לכל המשפחה, לילדים ולמבוגרים, וכמובן שאתם לא צריכים לשים את הג'ריקן במקלחת, אלא תוכלו להעביר אותו למיכל רב פעמי נוח לשימוש ובכל פעם למלא אותו מחדש.
את המוצרים של ecoLove תוכלו למצוא בניצת הדובדבן, חנויות טבע פרטיות וגם במשלוח עד דלת הבית באתר בשבילנו.
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות