הורות

בובות קיץ: סיורים תיאטרליים לכל המשפחה

בובות קיץ בובות קיץ

הבובה ג'ינג'ה, יחד עם בובנאי או בובנאית מזמין הורים וילדים לצאת למסע בין תערוכות ותצוגות של מאות בובות תיאטרון, יציגו עבורכם מופעים ‏קצרים וינחו אתכם בסדנה ליצירת תיאטרון זעיר.

המוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות מציע אוסף קבוע של מאות בובות תיאטרון ומסכות מסורתיות ועכשוויות, כמו גם תערוכות מתחלפות המוקדשות לסוגים מיוחדים של בובות או ליוצרים מתחום הבמה והמדיה המצולמת, מהארץ ומחו"ל. המוזיאון הינו חלק מרכז תיאטרון בובות חולון, מתחם אמנותי ובית לאמנים, ליוצרים, למורים, למטפלים, לחוקרים… ולכם.

הסיורים יתקיימו בתאריכים: 1/8 | 4/8 | 11/8 | 12/8 | 15/8 | 18/8 | 19/8 | 25/8 | 29/8, בשעה 10:30. משך הפעילות כשעה וחצי. הפעילות מועברות בקבוצות קטנות ומתאימה לגילאי 4 ומעלה.

מחיר כרטיס (הורה וילד): 75 שקלים. לרכישה לחצו כאן.

נייר-ציור-בובה: קורס קיץ לנוער ומבוגרים

בובות דו-ממדיות שטוחות הן נקודת מפגש בין אמנות הציור לבין אמנות התיאטרון בכלל ותיאטרון הבובות בפרט. ניתן לייצר באמצעותן במהירות ובקלות כל דימוי, דמות או חפץ שנחוצים כדי לספר סיפור. בחומר ממנו הן עשויות, בנייר, גלומות אפשרויות ביטוי תאטרליות אין סופיות. בקורס, בהנחיית ינאי פרי, תגלו את יכולות הציור לצורך סיפור ודרכים שונות ליצור ולייצר בובות דו-ממדיות, תמצאו אופנים שונים להתייחס אליהן ולהפעיל אותן, תחקרו את האפשרויות שמציע הנייר כחומר גולמי ואת דרכי שילובן ביצירה. יחד תבנו הופעה בה תביאו לידי ביטוי את הכלים שלמדתם.

בין נושאי הלימוד: יסודות הציור האינטואיטיבי, פעולת הציור ככלי תיאטרלי, הנפשה ודרמטורגיה של בובות דו-ממדיות, כיצד אדם אחד מגלם שתי דמויות או יותר, הפעלה משותפת של בובה, הנפשה של נייר.

הקורס יתקיים בין התאריכים: שלישי 10.8 – חמישי 12.8 בשעות 21:00-16:00.

ינאי פרי | צילום: אילן סביר
ינאי פרי | צילום: אילן סביר

תקשורת דרך בובה – קורס קיץ למבוגרים

קורס קיץ מיוחד שמתאים לעוסקים במקצועות החינוך, ההדרכה והטיפול וגם לעוסקים במקצועות הבמה.
במהלך הקורס תוכלו לפתח ולשכלל את יכולותיכם בהעברת סיפורים ומסרים מילוליים ובלתי מילוליים באמצעות בובה. בקורס ילמדו את השימושים השונים בובה כשותפה לדיאלוג. תיצרו בובת פה בסיסית, תגדירו את מאפייניה כדמות בעלת עולם פנימי אינטנסיבי, קווי אופי מובהקים, איכויות אנושיות ומטבעות לשון ייחודיות. בנוסף, תגדירו את מערכת היחסים בינכם לבינה, תתמודדו עם אתגרי ההפעלה ה'גלויה' והצורך להתפצל ולגלם שתי דמויות שונות בו-זמנית, תכתבו דיאלוגים ותתרגלו האנשה, הנפשה ודרכים לרגש את הצופה.

הקורס מועבר על ידי שלי פרידלנד, רונה ספורטה ואיקי גלעד. חמישי 5.8, ראשון 8.8, שני 9.8, בין השעות 21:00-16:00.

לפרטים ולהרשמה לקורסים בטלפון: 03-6516848.

המרכז לתיאטרון בובות, דוד רמז 13, חולון. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות