הורות

שבת ירוקה במתחם חוצות המפרץ OUTLET

שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש

הפנינג ירוק לכל המשפחה מחכה לכם בשבת הקרובה (24.7.21) במתחם חוצות המפרץ OUTLET.  במסגרת ההפנינג יתקיימו סדנאות יצירה של ראש הברוש – פרי פיתוחו של האמן והיזם ניראל לוינסון. הסדנאות משלבות תוכן, עשייה ודמיון במסגרתן ניתן ליצור עולם ירוק מלא בכל טוב, עשיר ומגוון. בנוסף יערכו פעילויות אקולוגיות חינוכיות העוזרת לשמור על איכות הסביבה.

בין הסדנאות שיתקיימו: סדנת מחזור ירוקה ואקולוגית, בה יוכנו מגוון דמויות מחומרי טבע, בעלי חיים, ציפורים, דמויות מעולם המוסיקה ועוד.

שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש | יח"צ
שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש | יח"צ

שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש | יח"צ
שבת ירוקה עם סדנאות ראש הברוש | יח"צ

הופכים אצטרובל לציפור

"ראש הברוש" מעבירה סדנאות יצירה עם חומרים מהטבע וחומרים מתכלים, כמו גם חומרי מיחזור. חומרי הטבע העיקריים בהם משתמשים בסדנאות הם אצטרובלים פתוחים וסגורים, אבוקדו מיובש, בלוטים וספלולים, קלחי תירס, עלי תירס, גרעיני תירס, גרעיני חמנייה, פרחים מיובשים, עלי אקליפטוס ועלי דפנה, לימונים מיובשים, מקלות וזרדים, סנסנים מעץ הדקל וחומרי טבע אחרים.

השימוש בחומרים ממוחזרים מאפשר לילדים לעוף על הדימיון ולהפוך "פסולת", בין אם טבעית ובין אם לא, ליצירת אמנות של ממש. החיבור אל הטבע באמצעות סדנאות אקולוגיות מתעצם, וכך לא רק שהילדים לומדים משהו חדש על העולם שלנו, אלא גם מצליחים ליצור בעזרת הדימיון משהו חדש ממשהו ישן.

"ראש הברוש" מתמחה בסדנאות ירוקות לכל המשפחה ובשבת הקרובה תוכלו ליהנות מהסדנאות שלהם במתחם חוצות המפרץ. מלבד הסדנאות הירוקות, תפעל במקום גם פינת ציור לילדים ותיערך ההצגה לילדים "בת הים" בהשתתפות שני שחקנים.

שבת, 24.7.21, מתחם חוצות המפרץ אאוטלט, בין השעות 13:00-18:00. כל הפעילויות ללא תשלום. 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות