הורות

פסטיבל הרחוב La Strada בזכרון יעקב

פסטיבל הרחוב La Strada פסטיבל הרחוב La Strada

בכל יום חמישי במהלך החודשים יולי-אוגוסט בין השעות 18:00-23:00 אתם מוזמנים להגיע (ביחד עם הילדים כמובן) לפסטיבל La Strada בזכרון יעקב.

הכניסה חופשית, האווירה חופשית ושפע של אירועי מוזיקה, תיאטרון רחוב, מופעים, דוכני מזון ועוד הפתעות יחכו לכם במדרחוב זכרון יעקב.

בין האמנים המשתתפים: שלמה גרוניך, מיקה שדה, שי בן צור, מורין נהדר, דורי בן זאב, תיאטרון הידית, גיל רון שמע – קפה ג'לאל, להקת גאיה, תיאטרון הגברת: "הצוענים באים", רותם עוגיה והקווארטא-ראסטה, סאנשיין טריו, קרקס נירו בירו, פלמינגו: ספיישל להקות גרוב עולם, מופע הג'אגלינג של גיא קפלן, תיאטרון הבובות של שוש יערי, הג'אם הארצי של עמותת הבלוז, מסטושי אזומה: אמן כלי הקשה מגוונים, הכלייזמרים של זכרון יעקב, תיאטרון ג'ינג'י: רחלי יוחנן, דאנס טראק: פוד-טראק המאפשר להזמין לא רק מזון טעים אלא גם מופעי מחול-רחוב, "שוטרי צעצוע": מופע הרחוב המצחיק ביותר בעולם, דואו ג'אז: ניצן עין הבר ועמוס הדני ועוד.

בכל שבוע מתקיים סיור, חינם ופתוח לקהל, בהדרכת מורה דרך מקצועי, בשיתוף עם עמותת הגדעונים לתיירות בזכרון יעקב, המביא סיפורים היסטוריים ועדכניים מרתקים. יריד אמנים ויוצרים, גדול ומגוון, מתקיים בכל שבוע בפסטיבל.

פסטיבל לה סטראדה נוסד בשנת 2019 על ידי מחלקת התרבות של עמותת זמארין, העמותה לתרבות ופנאי בזכרון יעקב, והוא משלב בין מוזיקאים מהמובילים בישראל, לבין אמני רחוב בכל תחומי האמנות, לבין כוחות מקומיים קהילתיים. בשנתו הראשונה הפסטיבל יצר הדים אדירים בזכרון והסביבה, ומשך אל המדרחוב מבקרים מכל הארץ. בשנת 2020, כמו אירועי תרבות רבים אחרים, הוקפא הפסטיבל, וכעת, כמו קפיץ שנמתח ומשתחרר – הוא חוזר בכוחות מחודשים, גדול ומגוון יותר מבשנתו הראשונה, ומעורר התרגשות עצומה.

תכנית לכל ערב מתפרסמת בתחילת כל שבוע – באיבנט בפייסבוק ובאתר זמארין.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות