כלכלה

בחזרה לגן: סקיפ הופ משיקים תיקי גן עם בקבוקי שתיה תואמים

תיק גן סקיפ הופ תיק גן סקיפ הופ
לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרבה ובאה, משיק המותג סקיפ הופ את קולקציית החזרה לגן עם תיקי גן איכותיים עם איורים של חיות מעולם הילדים בינהם: לאמה, ג'ירפה, דבורה, חיפושית, פלמינגו, קרנף, פרפר, שועל ועוד ובקבוקי שתיה תואמים בשתי גרסאות: פלסטיק או מתכת.
המותג skip hop החל את דרכו כמותג ניו-יורקי. המוצר הראשון היה תיק החתלה שהותאם בדיוק לצרכים של אמהות אורבניות. כמה שנים אחר כך מגיע skip hop כמעט לכל בית בכל רחבי העולם והיום הוא שייך לקבוצת הקמעונאות הענקית carter's.
תיקי גן של המותג המוביל סקיפ הופ מגיעים בעיצוב מושקע עם תשומת לב לפרטים ובד עמיד, כולל כיס צדדי עשוי בד רשת נמתח מתאים לבקבוק מים, כוס שתייה, או קרטון מיץ קטן. בחלקו הקדמי תא שימושי שניתן לארוז בו חטיפים או צידה לדרך, וכיסים נוספים בהם אפשר לאחסן עפרונות צבעוניים או משחקים לשעת הצורך. הכתפיות מרופדות ומותאמות לכתפיים הקטנות של  הילדים.
קולקציית סקיפ הופ | צילום: אסף לוי
קולקציית סקיפ הופ | צילום: אסף לוי
כמו כן, בקבוקי שתיה תואמים מפלסטיק או מתכת, כאשר בקבוק הפלסטיק הוא המוכר מבין השניים. מגיע עם קש המתקפל בסגירת החלק העליון של הבקבוק, ובקבוק מתכת, עשוי נירוסטה לשמירת קור המים, ומגן גומי ליידים הקטנטנות מהקור של הבקבוק.
בנוסף ניתן למצוא בקולקציה כלי אוכל תואמים עם דמויות החיות האהובות בינהם: קופסת אוכל, כלי סגור לחטיפים, צלחות עם חלוקה פנימית, כוסות, מזלגות וכפיות קטנים וכו הממשיכים את החוויה הקסומה גם כשהילד חוזר מהגן הביתה.
מחירים:
תיק גן סקיפ הופ – 84.90 שקלים.
בקבוקי שתיה סקיפ הופ – החל מ 32.90 שקלים.
קופסת אוכל – החל מ- 45.9 שקלים.
בין התאריכים 19.7-31.8.21 תוכלו ליהנות ממבצע מיוחד ברשת קרטרס, אושקוש וברשת Hַ&O
• תיק גן + בקבוק שתייה עם קש ב – 99.9 שקלים.
• בקבוק שתייה עם קש + קופסת אוכל ב – 69.9 שקלים.
• מבצע באתר קרטרס בלבד: תיק גן + בקבוק שתייה עם קש + קופסת אוכל  + תיק אוכל מבודד קור/חום ב- 199.9 שקלים.
שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות