הורות

האוצר מתחת לגשר: הצגת ילדים חדשה בהשראת מעשיות חסידים

"כל העולם כולו גשר צר מאוד – והעיקר לא לפחד כלל!", אמר רבי נחמן. מהמאה ה-18 סופרו בחצרות החסידים מעשיות נהדרות על מסעות חיצוניים ופנימיים שעברו שלל גיבורים, חלקם חכמים וחלקם פחות, אבל כולם רגישים ומרגשים הלומדים ומלמדים אותנו שיעור חשוב. החל במייסד החסידות הבעל שם טוב, דרך רבי נחמן, ועד מרטין בובר, כולם הכירו בכוחו המאגי של הסיפור.

"האוצר מתחת לגשר" מגוללת את סיפורו של פלוני אלמוני, שכל רכושו בעולם הוא כרית ותפוח, חולם בלילה כי בעיר רחוקה רחוקה רחוקה – ממתין עבורו אוצר! במסעו אל האוצר הוא פוגש רועה ללא כבשה, נסיכה ללא ממלכה, גזלן רגיש ונסיך-הינדיק. האם בסופו של דבר ימצא פלוני את האוצר שראה בחלום?

לטובת הצגת הילדים החדשה של "תיאטרון גשר" רועי חן ליקט מעשיות בעלות נפש יהודית עתיקה ועיבד אותן לנוסח מקורי. המעשיות מעצימות את היחיד, נוטעות תקווה וגם מעלות חיוך. אלו הם מסעות של הגיבורים, אך גם המסעות של כל אחד ואחת מאתנו.

על הבימוי אמיר י. וולף ועל הבמה תוכלו לראות את עידו מוסרי, גלעד קלטר, טלי אוסדצ'י, אורי יניב, אלכסנדר סנדרוביץ', אלון פרידמן.

זו אינה הצגת הילדים הראשונה של תיאטרון גשר, שפועל מאז שנת 1991. קדמו להן ההצגה על פי המיתולוגיה היוונית "מסעות אודיסאוס" שעלתה בשנת 2014 ולאחריה "רוח התיאטרון" בשנת 2016. באוגוסט הקרוב תוכלו לראות את הצגת הילדים החדשה של התיאטרון "האוצר מתחת לגשר" שתוצג בין ה- 11-14 באוגוסט.  ההצגה מתאימה לגילאי 5 ומעלה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות