כלכלה

סוויט טיים: החנות שהיא לונה פארק של ממתקים

סוויט טיים סוויט טיים

זוכרים את הימים האלה שהייתם ילדים וכל מה שחיכיתם לו היה שמישהו יביא לכם שוקולד מוצרט או טובלרון מהדיוטי-פרי? אז עוד לא ידענו כי העולם מלא בממתקים וחטיפים שטרם עשו עלייה לארץ. גם היום, נדמה כי היצרניות המקומיות משתלטות על רשתות השיווק ומשאירות מעט מאוד מקום לממתקי יבוא. רשת "סוויט טיים" עלתה על הקונספט הזה ופיתחה אותה לכדי רשת ממתקים וחטיפים אשר מביאה היישר מחו״ל את המוצרים הכי חדשים, טעימים ומיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, אך בשונה ממקומות אחרים, כאן ניתן דגש על חוויית קניה ועיצוב שמדבר באותה שפה.

סוויט טיים | יח"צ
סוויט טיים | יח"צ

הכל החל בדוכן מיוחד של מוצרים תוצרת חו"ל בשרונה מרקט בתל אביב, לאחר זמן קצר הבינו ב"סוויט טיים" שאנשים אוהבים את המוצרים הללו והחלו לפתוח סניפים נוספים באותו קונספט מיוחד. כעת הרשת מונה כ-7 סניפים: שרונה מרקט תל אביב, עזריאלי אילון ברמת גן, עזריאלי תל אביב, G כפר סבא, קניון עופר פתח תקווה, גרנד קניון באר שבע ועזריאלי מודיעין, כמו כן, ניתן לספר שבקרוב יפתחו סניפים חדשים ברחבי הארץ.

החנויות עצמן מעוצבות כמו ממלכת ממתקים בשלל צבעים. נסו לעבור ליד אחת מבלי לעצור, ספק אם תצליחו, במיוחד אם מלווים בילדים. עברו תחת הגשר הצבעוני והופ – אתם בממלכה מתוקה (למרות שיש גם חטיפים מלוחים). רק ממתק אחד? נסו לעמוד באמירה הזאת…

סוויט טיים | יח"צ
סוויט טיים | יח"צ

מחשבה רבה ניתנה על העיצוב עצמו של רשת החנויות, המדברות באותה שפה צבעונית ומקוטלגות על פי קטגוריות וצבעים. מלוח או מתטק? בין המדפים יחכו לכם: סניקרס, מולטיזרס, אוריאו, הרשיז בטעמים מיוחדים, פרינגלס, ריסס, דוריטוס ועוד חידושים שלא תוכלו למצוא בסופרים הרגילים.

במקרר המשקאות יחכו לכם טעמים שונים של קולה, פאנטה, תה קר ואפילו קפה סטרבקס בטעמים שונים.
עוד בחנות ניתן למצוא סוגים שונים של קורנפלקס, צ׳יטוס בטעמים, קלוגס מיוחדים ולאקיס' קרים.

חובבי סוכריות הגומי והמסטיקים ימצאו במקום סוגים רבים של סוכריות גומי ומסטיקים בצבעים וטעמים שונים.

ולקינוח, אי אפשר לסכם מבלי לדבר על הגלידות והארטיקים שנחתו במיוחד לעונת הקיץ: גלידות מולטיזרס, בואנו, אוריאו , מילקה ועוד מגוון רחב של טעמים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות