הורות

היישר מדובאי: ה"באטמוביל" של באטמן יגיע לדיזינגוף סנטר

הבאטמוביל הבאטמוביל

בדיזינגוף סנטר בתל אביב יחגגו הקיץ באירוע של גיבורי על שיכלול שלל חוויות לכל המשפחה. גולת הכותרת של האירוע הוא רפליקה של רכב הבאטמוביל מהסרט שעלה לאקרנים ב-1989, יצירת מופת גותית ואפלה באורך של כמעט 7 מטרים. הבאטמוביל, בשווי של כמיליון דולר, ינחת בישראל מדובאי במיוחד לרגל האירוע ויוצב ברחבה המרכזית שבבניין A, לטובת המבקרים שגם יוכלו להיכנס ולהצטלם בתוכו.

המבקרים יוכלו לפגוש את גיבוריהם האהובים ולהצטלם עם בובות מקוריות של הדמויות. האירוע יציע מגוון רחב של פעילויות לילדים באווירת גיבורי העל האהובים, כמו מתחם קטנטנים עם מתקנים מתנפחים ממותגים, סדנת אוריגמי במהלכה הילדים יכינו מסיכות של באטמן או נזר כמו של וונדר-וומן, מתחם יצירה של דפי ציור עם דמויות מהסרטים ועוד.

בקומת הגלריה תוצג תערוכת "עלייתם של גיבורי העל", הכוללת כ-20 עבודות וציורים חדשים שהוכנו במיוחד לאירוע הקיץ, אותם יצרו אמנים ישראלים, על גבי תמונות, פסלים, ספסלים ועוד. כל העבודות יועמדו למכירה פומבית לקראת סוף אוגוסט.

באטמן - יצירתו של האמן Pakin | צילום: שרון דבורקין
באטמן – יצירתו של האמן Pakin | צילום: שרון דבורקין

המבקרים ייהנו גם מתחרות "קוספליי" של תחפושות מושקעות, חידונים יומיים נושאי פרסים, הרצאות למבוגרים או לילדים שיועברו על ידי מומחים, עמדות צילום עם רפליקות של סצינות אהובות מהסרטים לבחירת המצטלמים, סיורים מודרכים למערת העטלפים במרתפי הסנטר, ומרתונים של סרטי הז'אנר בקולנוע לב. בגשר דיסקונט יפעל מתחם פופ-אפ ייחודי בו ניתן יהיה לרכוש מרצ'נדייז ופריטים מיוחדים של הגיבורים שייובאו או ייצרו במיוחד לארוע מתוך הדמויות והסרטים האהובים. המתחם יופעל על ידי טויס אר אס, צומת ספרים והחנויות ברוריה, פנקו פופ, מיסט ומאנקי טיים.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 25.7-20.8 בין השעות 10:00-20:00. הכניסה וההשתתפות בחינם, למעט כרטיס להרצאות שיעלה 20 שקלים, השתתפות בסיור העטלפים – 20 שקלים וכרטיס לסרטים בהזמנה מול קולנוע לב (הקרנה מיוחדת של גרסת הבמאי 45 שקלים, מרתון 2 סרטים – 70 שקלים, מרתון 3 סרטים – 100 שקלים.

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות