הורות

פעילויות קיץ לכל המשפחה ברמת הנדיב

קיץ ברמת הנדיב קיץ ברמת הנדיב

מה עושים עם הילדים בשעות אחר הצהריים? בריזה נעימה, שקיעות מרהיבות ומדשאות רחבות הם רק חלק מהאווירה הקסומה שתמצאו ברמת הנדיב (ליד זכרון יעקב), מלבד אלה יחכו לכם גם שלל פעילויות לכל המשפחה.

סוד הגנים – משחק בריחה 

הורים וילדים מוזמנים להצטרף להרפתקה בסגנון חדרי בריחה במרחב הפתוח, במהלכו ייצאו המשתתפים למסע בזמן עם מדען מבולבל, שחזר מהעתיד ישר ללב הגנים. המשתתפים יעזרו לו לגלות את הסוד החיוני לעתידו של המין האנושי, זה שיציל את כדור הארץ. האם תצליחו לעמוד במשימה? האם תצליחו לגלות את סוד הגנים?

ערכת המשחק (בעלות של 55 שקלים) מומלצת לגילאי 7 ומעלה ומתאימה לעד 5 משתתפים. אורך המשחק כשעתיים אורך המשחק כשעתיים ונגיש לעגלות וכסאות גלגלים. הפעילות תתקיים לכל אורח החופש הגדול (מלבד ימי ג') בין השעות 8:00-19:30 .

מופעי חודש יולי

על רקע מרחבי דשא ירוקים, ובריזה קרירה מהים יתקיימו באוויר הפתוח מופעים לילדים מידי יום שלישי בשעה 18:30.

מגש הקצב (13.7) – פרויקט מוזיקלי מצחיק ומרגש לקטנים ולגדולים המבוסס על טקסטים של המשורר נתן אלתרמן. השירים מלווים בקטעי קישור משעשעים שנכתבו בחריזה אלתרמנית בסגנון עכשווי.

עכבר השדה ועכבר העיר (27.7) – בובי וצ'ופצ'יק הם שני עכברים שגדלים כחברים הכי טובים, עד שדרכיהן נפרדות – בובי עובר לגור בעיר הגדולה, וצ'ופצ'יק משתקע בטבע, בשדה הפתוח. שני החברים מבינים שלא כל מה שטוב לאחד בהכרח טוב לשני, ושלכל אחד מתאים משהו אחר. אפשר לכבד את צרכיו והעדפותיו של האחר – ועדיין להישאר חברים טובים לתמיד.

מחיר כרטיס: 55 שקלים. הישיבה על כסאות.

ספר השיאים של פוז | צילום: כפיר בולוטין
ספר השיאים של פוז | צילום: כפיר בולוטין

מופעי חודש אוגוסט

חנן הגנן (10.8) – ספרה האהוב של רינת הופר מקבל לראשונה עיבוד בימתי מוסיקלי וסוחף. חנן יראה לסיון ולילדים איך חרצן קטן הופך למטמון מופלא: עץ עמוס פירות מתוקים. בסוף המסע יגלו סיון והילדים שעם חריצות וסבלנות, גם בזרע קטן יכול להסתתר מטמון גדול.

ספר השיאים של פוז (17.8) – פוז הארנב הנמרץ חולם לשבור שיא עולמי. הוא נחוש למצוא שיא מיוחד שאותו יוכל לשבור ולהיכנס באמצעותו לספר השיאים אבל עמיקוד, אחיו הגדול והקנאי, לא מאמין שפוז יצליח . צמד האחים יצטרכו למצוא את הדרך לסלוח זה לזה ולהשלים. הצגה ליצנית ומשעשעת על שני אחים ארנבים, על קנאה עזה ועל אהבה גדולה.

לא סתם סיפור (24.8) – הספר "הסיפור שאינו נגמר" נותר פתוח, והספרים נמחקים. ספרנית אמיצה יוצאת להציל את הספרים המחוקים. שוטר שנזדמן במקום פותח ספר ומכאן מתגלגלות העלילות עד לסוף הטוב, יחד עם ילדים שבקהל הם מצליחים להחזיר את הסיפורים האבודים.

לצד ההצגות, שיחלו בשעה 18:30, יתקיימו גם סדנאות להכנת כדורי זרעים, עמדות ציור, בועות סבון, פעילות במים ועוד. מחיר: 20 שקלים כולל מופע וסדנאות (למעט סדנת ציור).

לרכישת כרטיסים ופרטים נוספים לחצו כאן

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות